04 Temmuz 2012

MORjinal'de büyük yaz indirimi ! !

   Arkadaşlar resin (reçine) ürünlerimde indirim yaptım . Tamamı 5-10 tl.arasında değişmekte :) Facebook MORjinal sayfamdaki şu albümden indirimli ürünlerime ulaşabilirsiniz . Yüzük ve küpelerin tamamı 5 tl. Kargolarınızı Ptt Kargo ile yolluyorum ve ödeme sırasında 5 tl. kargo ücretini, ürün ücretiyle hesabıma yatırıyorsunuz . Ürünleriniz çok cici ve şık renkli kutularda size ulaşıyor ;) Ödemeleri havale ile alıyorum ama kredi kartımla alacağım dersiniz de buradan indirimli ve tüm ürünlerime ulaşıp satın alabilirsiniz . Sağ taraftaki mail adresimden bana ulaşabilirsiniz. 50 tl. ve üzeri alışverişlerde ise kargo ücretsiz ! İndirimde olan ürünlerden bazıları :













2 yorum:

makeupwithstyle dedi ki...

Güzel haber, twitter'dan paylaştım canım :)

Junkhead dedi ki...

Çok sağol canım beniim :-*

Yorum Gönder