11 Temmuz 2012

Junkhead&Nanay buluşması :)

   Geçtiğimiz haftalarda tasarımcı-fotoğrafçı blogger arkadaşım Serenay İzmir'e geldi ve gelmişken benle de görüşmek istedi . Birkaç gün önceden planladık ve Alsancak'ta buluştuk . Birkaç saat vaktimiz vardı .. Önce besledim Serenay'ı :D Sonra biraz dolandık 1-2 yere girdik,son olarak da Özsüt'te kahvelerimizi içip son muhabbetlerimizi yaptık . Çok mutlu oluyorum ben böyle blogger arkadaşlarımla tanıştıkça . Bir de bana kendi tasarımlarından cookie yüzük-küpe takımı getirmiş o güzel pakedinde ;) Serenaycım çok teşekkür ediyorum tekrar,bir dahaki sefere benim de hediyelerim olacak hehehh .. Birkaç da foto çektik ,onlardan da ekliyorum ..




5 yorum:

AsOrTiK dedi ki...

biz bursa'da buluşamadık serenay'la:)) neyseeee:))
darısı başımıza diyelim:)
sevgiler

Junkhead dedi ki...

AsOrTiK, aaa çok ayıııp :)) Siz de zaman yaratıp buluşursunuz inşallaah ;)

Nanay Design dedi ki...

heyo! evet izmirde buluşmayı başardık, darısı bursa daki buluşmalara =)

My Bathroom/Wardrobe Is My Castle dedi ki...

Great blog and lovely pics.

I'm a new follower now.

xoxo

My Bathroom Is My Castle – Beauty Blog

Junkhead dedi ki...

Hey my friend ! Thank you ;)

Yorum Gönder