29 Temmuz 2012

EVET AYNEN ÖYLE !

   İtiraf ediyorum . Facebook'ta her yiyip,içtiği,zçtığı,vb.nin fotoğraflarını paylaşan ve bunlar için ayrı ayrı albümler açanlara kılım kardeşim ! Bazı şeyler özeldir ! Nişanını,düğününü,balayını,bebeğinin 181531563708 tane fotoğrafını görmek zorunda mıyız biz be ! Bunlar insanın hayatında özel kalması gereken şeylerdir . Ben böyle düşünüyorum ve doğru da düşündüğümü biliyorum . Tamam herkesin kendi tercihi ama hiç de hoş değil açıkçası . Komik oluyorsunuz .

6 yorum:

AskiMemnu dedi ki...

size katiliyorum

pinklemprie dedi ki...

Kesinlikleeee katılıyorum , kendini ispatlama çabası gibigelior bana bak burayada gittim bunu da yedim :)
Ben hamileliğini facebokktan duyuranları gördüm bazı şeyler özeldir mahremdir.

Junkhead dedi ki...

AskiMemnun, teşekkürler :)

pinklemprie,çok teşekkür ;) Sorma yaaa hamile kalıp da röntgen filmini face sayfasında paylaşanlar görüyorum ya inanılır gibi değil !

Küçük Kara Balık dedi ki...

merhabaa, bloggercafeden geliyorum:=)
www.narsistanbul.blogspot.com
sevgiler...:)

acemi blogger dedi ki...

kesinlikle katılıyorum. Millete ne senin nerede gezip ne yediğin. Bazen birlikte resim çekiliyoruz, kimseye gösterme diyorsun nete koymuş. Resimlerimin orta yerde görünmesini istesem kendim paylaşırım değil mi?

Junkhead dedi ki...

acemi blogger, EVET AYNEN ÖYLE diyorum sana :)

Yorum Gönder