08 Temmuz 2012

Essence - Where is the party ?


  Bu ojeyi tanıtmayan kalmadı artık ama ben biraz geç kavuştuğum için kendisine, ancak dün sürebildim :) Yeşil-mor arası gidip gelen bir renk ,hatta bazen grimsi de görünebiliyor . Ben yeşilken pek ısınamadım ama morun tonu güzel :)) Aslında ben bu ojeyi, Gratis Essence'i Tr.ye getirmeden önceden beri çok beğeniyordum bloglarda görüp . Baya baya Essence gelse de alsam diye geçirirdim içimden hatta  ama gel gör ki sürdükten sonra öyle aman aman bayılmadım . Bunda yeşilinin garip tonunun da etkisi vardır belki . Sonuç olarak çok ilginç bir renk tabi ;) Her oje koleksiyoncusunun alması gereken bir oje bence . Flaşlı fotolarda direk mor çıktı ama gün ışığı fotolarında hem yeşil hem mor yansıtabildim . 2 kat sürdüm . En sevdiğim yüzüklerimden birini de taktım . Boncuğu yanardöner olduğu için bu ilginç ojeyle uyum sağlar dedim hehehh ..







Bu son foto çok ilginç oldu . Sanki tırnaklarımın üst yarısı mor,alt yarısı yeşil gibi çıktı :))







2 yorum:

özge dedi ki...

adaşım tam senlik çok yakışmış

Junkhead dedi ki...

Sağol canımcım :)

Yorum Gönder