06 Temmuz 2012

Essence - Galactic Black


  Ben bu ojeye aşık oldum a dostlar !! <3 :) Zaten alırken biliyordum aramızda birşey olacağını :P Siyah oje senelerdir favorilerimdendir . Bir de böyle hafif ışıltılı ya da metalik siyahlar daha çok kalbimi kazanır oldum olası . Favori siyah ojelerime bir yenisi daha eklendi bu fıstık sayesinde . Ben bazen derim , ölene kadar tırnaklarımda bu oje kalsa bıkmam,sıkılmam diye . İşte aynen öyle bu oje de !! :D İçinde minik mavi ışıltılar var,tam adı gibi işte Galactic black ... Flaşlı fotolarda belirginleşmiş bahsettiğim mavilikler . Yorum bile yapamıyorum,saçmalayacağım daha fazla yazarsam o yüzden fotolara geçeyim hahaa .. Buarada bu Essence ojelerin fırçası düz şekilde . Öncekini sürerken farketmemişim ,bunda farkettim daha . Sürüş açısından baya kolaylık da sağlıyor tabi ki. Yapısına ve kuruma hızına diyecek lafım yok zaten. Essence ojeler favorilerim arasında artık <3 İlk 5 foto flaşlı, geri kalan flaşsız ..











6 yorum:

pembe fiyonk dedi ki...

banane bende alıcam :)
tatlım çok beğendim. bu arada yüzüğe bittim. nereden sorması ayıp :)

Junkhead dedi ki...

Canımcım al sen de al valla süperötesi ! Teşekküüür, yüzüğü buna benzer füme renk bir yüzükle birlikte ebay den almıştım uygun fiyata . Ebay e arama kısmına "armor rings" yaz çıkar ;)

PrettyWeird dedi ki...

Yüzükle ojelerin uyumu çok güzel olmuş ama yaa. Bende bakcam buna gözüme çarpmamıştı daha önce :D

Junkhead dedi ki...

Teşekkürleer :) Mutlaka bakmalısın !

Lynn dedi ki...

Aa cidden güzelmiş. Ben de gördüm ama almamıştım. İyi iyi. Alayım.

Junkhead dedi ki...

Lynn, evet süper ;)

Yorum Gönder