02 Temmuz 2012

Siyah elbiseler

   Bu elbiselere aşık olmamak elde değil :/ <3









9 yorum:

makeupwithstyle dedi ki...

Hepsine bayıldım ben! özellikle 2. ve 5. harika! Bulsak da alsak :)

*ssdesignbutik dedi ki...

mağazada falan görsem derim ki tam moridnrellama göre:)

irem dedi ki...

ilk ikisine bayıldım =)

Junkhead dedi ki...

Kızlaaar, evet yaa hepsi de süper :( Keşke buralarda satılsa şöyle uygun fiyata da alsaydık hıhh .

valki dedi ki...

ilk elbiseye resmen aşık oldum şahaneymişşş^^

Junkhead dedi ki...

valkicik, eveeet ilk elbisenin üst kısmı harikaötesi ! <3

Xoxo dedi ki...

ılk 3 e bayıldm bende hele 2. harıka bulsam kaparım hemen! :(((( :'(

misanthrope dedi ki...

Ulaşamayacağım şeyleri bulup canımı çektirme konusunda üstüne yok yani, küstüm :((

Junkhead dedi ki...

Ben de ulaşamam onlara :( Aslında ulaşabiliriz de fiyatlar tuzlu kaçabilir biraz :/ nastygal.com diye bir siteden bebişim .

Yorum Gönder