04 Temmuz 2012

Cecile Matte ve Shine Rouge

   
   Bu 2 ruju geçen hafta Cecile Facebook sayfasındaki bir yarışmadan kazandım :) 40 yılda bir böyle şanslarım olabiliyor işte hehehh .. Cecile ürünlerini severek kullanırım . Bende 3-4 tane ruju,1 terracotta allığı,birkaç ojesi ve birkaç da farı var . Özellikle rujlarının yapısını çok beğenirim . Gerçi elimdeki tüm ürünlerinden memnunum . Bence yerli markalar içinde kaliteli ürünlere sahip firmalardan biri . Ben normalde sadece Cecile classic rujları biliyordum ama yarışma sayesinde bu 2 yeni seriyi de öğrenmiş oldum. Çoğu kişinin de haberi yoktur kanımca . Matte ve Shine olmak üzere 2 seri daha çıkarmışlar . Tabi rujların rengini seçme şansım olmadı,rastgele renkler yollandı bana ve şansıma da kullanamayacağım tonlar geldi. Hele pembe olan bana en yakışmayan pembe ruj tonudur :)) Kırmızı iyi gözükmüştü gözüme ama dudağımda deneyince baya açık ve canlı tonda bir kırmızı olduğunu farkettim . Maalesef kullanamayacağım ,belki önümüzdeki blog çekilişlerimde içinizden birinin olur kimbiliiir :D Rujları kullanmayacağım diye tanıtmamak olmazdı tabi . Ambalajlarını çok şık buldum . Baya havalı görünüyorlar pek sağlam gibi durmasalar da. Rujlardan kırmızı olan matte, pembe olan ise shine . Zaten fotolarda anlaşılır yapıları az çok . İki rujun da yapısı gayet nemlendirmeli ve kolay sürülüyor . Çoook hafif ve yumuşak, rahatsız etmeyen kokuları var . Kırmızı olan bildiğin mat dururken,pembe olan ıslak bir görünümde parlak gösteriyor dudakları ;) Shine olan matte ye göre daha kaygan yapılı . Ambalaj ve yapı olarak çok beğendim ben 2 serinin rujunu da. Parfümerilerde görürsem bana uygun olan tonlara mutlaka bakacağım !Buarada Cecile yakın zamanda online alışveriş sitesini de açmış arkadaşlar . Sitede çoğu ürün indirimde şuan . Matte rujlar 16.95 tl.den ,Shine rujlar ise 14.95 tl.den 9.90a düşmüşler ;) İlgilenenler buradan ulaşabilir . Dudağımda swatch yapmadım bilerekten çünkü özellikle pembe komik durdu bana hiç yakışmadı :D Tüm fotolar gün ışığında,flaşsızdır .











1 yorum:

uzunincekivircikk dedi ki...

İkisinin de rengi harika canım güle güle sür :) şansın hep bol olsun :)

Yorum Gönder