14 Temmuz 2012

Bugünkü küçük alışverişim

   Bugün birkaç eksiğimi alacaktım . Mecbur bu sıcakta çıktım dışarı .. Saat 17.30a doğru çıksam da yine sıcaktı tabi İzmirim . Ege Park'a gittim hem dolanır hem Migros'a uğrarım diye . LCW'ye girdim ve bu cici terlikleri kaptım 12.90 tl.ye :) Terlikler açık olduğundan 36 no tam geliyor bana :D Morlu ve çizgili olduğu için aldım tabi ki de ! Çok şekerler çok sevdim <3 Watsons'tan da birşeyler aldım. Pastel'in yeni çıkan rujları Star Lips serisinin Watsons'a geldiğini okumuştum geçenlerde Pastel Face sayfasından . Onlara göz atmaktı amacım . Fiyatları 12.90 ve birçok rengi var ama ben yine (biliyorum artık peeehhhhhh yeter Junkhead diyeceksiniz:) dudak tonu renklere bakayım dedim bu rengi aldım :)) En doğal bana uyan ton buydu zaten . Genelde pembe tonları ağırlıkta gibiydi,hepsine bakamadım fazla . Benim aldığımın adı Melissa . Her renge bir isim koymuşlar,bence çok hoş olmuş yabancı markaların rujları gibi :) Yapısı yumuşak,yeterince nemlendirici gibi . Sanırım bu ruj en çok elimin gittiği rujlardan biri olacak son demleri yaşayan Nivea Caramel rujumdan sonra . Belli belirsiz çooook (fazla) doğal duruyor ,tam istediğim gibi . Öyle açıklık veya koyuluk da yok tonunda . Beyaz tenli olan ve nude ruj sevenler bu ruja baksın mutlaka ! Parmak ayırıcı aparatı niye aldım bilmiyorum. Alasım geldi denerim diye :D Bir de mavi tarak aldım işte böyleee ... 








6 yorum:

özge dedi ki...

nude ruj süppperrrrr :)

Junkhead dedi ki...

Adaşım evet ben de bayıldım valla harikaa ! Bak mutlaka sen de ;)

Rimelli Kız dedi ki...

Seni mor delisi :) Terlikler çok sevimli , rujun gerçekten dudakta çok hoş duruyor , güle güle kullan :)

Junkhead dedi ki...

Rimelli Kız, hihihii teşekkürleeer ;) Ruju çok sevdim gerçekten yav .

makeupwithstyle dedi ki...

Güle güle kullan canım, daha fazla ruj almayı düşünmüyorum ama Pastel'in bu serisini de merak etmiyor değilim hani :D

Junkhead dedi ki...

Canımcım teşekkürler ;) Valla ben de almayacaktım ama hem meraktan hem de rengi beğendiğimden aldım gittiiii :D

Yorum Gönder