17 Temmuz 2012

Bugün aldığım birkaç şey

   Bugün çarşıya çıktım . Hem birkaç şey aldım hem de MORjinal kartvizitleri bastırdım tekrardan :) LCW Xside'dan bu puanlı cici şortu aldım . Rossmann'a da her zamanki gibi uğrayarak birkaç parça aldım . Yine ruj evet :/ Bu seri yeni çıkmış sanırım Rival de loop'un,renk tam benim tonlarımdandı . O yüzden almak istedim ama artık birileri bana işaret yolluyor olacak ki tam rujun fotosunu çekecekken ruj dibinden koptu ve düştü :D Sonra hemen şu çakmaklı taktiği deneyiverdim ve fotoyu çektim . Şimdi de buzdolabında dinlenmede . Daha önce bir rujuma daha yapmıştım bunu ama işe yaramamıştı pek :/ İnş. bu sefer olur :( Ruj almayı yasaklamam lazım artık kendime valla billa a dostlar :/ Kulak çubuğunu da tatilde yanımda götürmek için aldım minicik seyahat boy .










10 yorum:

makeupwithstyle dedi ki...

Güle güle kullan canım, şort çok tatlıymış :) Rujun rengi de pek hoşmuş, başına gelen talihsiz kaza sonucu umarım iyileşir...

Junkhead dedi ki...

Sağol canımcım ;)

Ayşen Aynadakikedi dedi ki...

güle güle kullan canım. bu arada bloguna virüs mü bulaştı ne istenmeyen pencere açıyo yoruma tıklayınca =(

Junkhead dedi ki...

Ayşencim sağol ;) Nası yav alla allaaa .. O şey genelde gugıldan alınan link/fotolardan falan bulaşıyordu, alla allaaa :S

MelonunOjeleri dedi ki...

Şortun çok güzelmiş hatta bittim :) bende nivea deo ve roll on aldım bu seri çok güzel :)

Junkhead dedi ki...

MelonunOjeleri, teşekkürler canım ;) Yıllardır vazgeçilmezimdir Nivea deolar :)

dofa dofa dedi ki...

güle güle kullan cnm. şort çok şirin, ruj da gene tam senlik :)

Junkhead dedi ki...

dofacım sağol canıım ;))

zummy dedi ki...

güle güle kullan aldıklarını yalnız nivea black and white rolonunu kullanıyorum hiç memnun değilim. tshirtleri sapsarı yapıyor...

Junkhead dedi ki...

zummy, teşekkürler ;) Ben roll-on kullanmadığım için birşey diyemeyeceğim ama deosunda sorun yaşamadım hiç,bu 2.alışım . Tavsiye ederim .

Yorum Gönder