30 Temmuz 2012

Atmaya kıyamadıklarım


11 yorum:

.fulya. dedi ki...

ah ben de öyleyimdir ya, özellilke minyatür siseleri atmaya hic kiyamam.

Junkhead dedi ki...

Evet ya sorma :) Minyatür dedin de ,2 tane de minyatür şişe var bir Absolut bir Baileys hehee :))

asabi bakire dedi ki...

Bende de parfüm minyatürleri dolu:) PArfüm şişelerini ne boy olursa olsun atmıyorum,koleksiyonerim napayım:D

madammoda dedi ki...

Benim de vardır böyle atmaya kıyamadıklarım ;) Genelde su şişesi yapar sevgiyle kullanırım kendilerini :)

Junkhead dedi ki...

asabi bakire, sen baya koleksiyoner olmuşun :))

madammoda, özellikle Olmeca şişeleri sanat eseri gibi ya atana şaşarım valla :D

cyborg dedi ki...

Ben de bir gün sırf şişesini saklamak adına Jack Daniels alacağım. İçindeki de bonusu olur tabii hehe=P

Junkhead dedi ki...

cyborg,hehehee :D Afiyet olsun şimdiden :))

makeupwithstyle dedi ki...

Canım ben de parfüm şişelerini atmaya kıyamıyorum! :D Cola şişeleri çok güzel <3

★nasli_ dedi ki...

fotoyu görünceeeee içiim böyleee gıdıklandıı bulanmaya başladı yanıyor ayyy :D

Nilgün Komar dedi ki...

bende olsam atmazdım :)

sevda s. dedi ki...

Ben de kıyamıyorum ama yine de çöpü boyluyorlar, evde yer yok artık :)

Yorum Gönder