06 Temmuz 2012

3 Essence ürünüyle göz makyajı

   Essence ürünlerini aldığımdan beri sadece 2 ojesini deneme fırsatım oldu . İst.teyken aldığım far ve Marble Mania koleksiyonundan olan rimel ile dün aldığım London Baby jel eyeliner ı kullanarak pratik bir göz makyajı uygulaması yaptım :) Otururken esti birden öyle, kalktım tek gözüme makyaj yaptım :D Rimele pek kanım ısınmadı çünkü istediğim gibi uzatma özelliği yok . Benim her zaman tek geçeceğim caaanım rimelim Maybelline define-a-lash tir. Ondan sonra kullandığım diğer rimeller sıradan geliyor isteklerimi karşılamadığı için :/ Ama kullanılmayacak kadar da kötü değil . Gayet doğal duruyor . Farın rengini çok beğenerek almıştım ki sürünce de öyle oldu,çok beğendim . Umduğumdan daha doğal durdu . Jel eyeliner a gelirseeeek, renk muhteşem ama ben ya çok iyi çekiyorum eyelinerı ya da bir acayip . Bir türlü ortasını bulamadım . Bu durum fırçalardan kaynaklanıyor. Avonun kesik uçlu eyeliner fırçasını kullandım ama fırça uçları istediğim incelikte olmuyor hiçbir zaman . Siz nasıl çözüyorsunuz bu durumu heeey jel eyeliner bağımlıları ?? :) Bir de kuyruk yapayım dedim,ama fırça ucundan dolayı kuyruk bir anda kalın oluverdi :/ Yani kusuruna bakmayın lütfen eyelinerın bozukluğunun . Son fotoda kullandığım tüm ürünler yer almakta .







4 yorum:

Uftade dedi ki...

cnm rossmana uğrayıp hemmen bir rival de loop fıça edin kendine,kullanması inanılmaz basit,ve ucunun açısı fln,kolunu eğip bükmek zorunda kalmıyosun,bence çok memnun kalacaksın;)
sevgiler ^^

Junkhead dedi ki...

Uftade, o fırçadan da almıştım biliyor musun :D Şuan bende toplamda 3 markanın eyeliner fırçası var :) Bir tanesi Yves Rocher ama o baya büyük nedense :S Bir Rival de loop işte eğimli olan,bir de Avon'unki .. Ama 1-2 kullanınca fırçaların cinsi bozuluyor sanki ya :((

the bircan dedi ki...

Gözlere bak ;))

Junkhead dedi ki...

Hehehh teşekküür :)

Yorum Gönder