20 Haziran 2012

Zidaya'dan aldığım sandaletler



   Geçenlerde Zidaya 50 tl. hediye çeki vermişti . Ben de onu pzts. günü kullarak 2 tane cici mi cici sandalet aldım :) İkisini de uygun fiyatlılardan seçince toplamda 58 tl.ye gelmiş oldular . Süper değil mi ?? 2 sandalet de umduğumdan daha güzel çıktı . Canzone marka ayakkabıları sitelerde görüp merak ediyordum . Fiyatına göre gayet iyiymiş . Fuşya olan ise Qupid marka .. Bu markayı gojane ve urbanog sitelerinden biliyordum zaten . Siyah olan da Canzone oluyor işte ;) Siyahı 37, fuşyayı ise 36,5 no sipariş vermiştim . İkisi de cuk oturdu ayağıma ,çok sevindim sorun çıkmamasına oohh ... Fuşya olan biraz yere yakın bir sandalet tabanı dolayısıyla ama çok rahat . Siyahta biraz daha kalın taban ve onu da gayet rahat buldum . Tavsiye ederim özellikle Canzone olanı . 4 rengi daha vardı sitede ama şimdi baktım sadece siyahın noları ve mercan renginin 1 nosu kalmış. Maviş ojelerimi de bugün sürmüştüm, modelliğimi de yaptım hehehh :D Canzone'ye buradan , Qupid'e ise buradan ulaşabilirsiniz .













6 yorum:

makeupwithstyle dedi ki...

Güle güle kullan canım çok şıklar :)

Junkhead dedi ki...

Canımcım çok sağol ;)

pembe fiyonk dedi ki...

güle güle giy canım. pek hoşlar<3

Junkhead dedi ki...

pembe fiyonk, sağol canım ;)

sevda s. dedi ki...

Güle güle kullan canım, en çok siyahı sevdim :)

Junkhead dedi ki...

Sağol canım,ben de en çok siyahı sevdim :))

Yorum Gönder