09 Haziran 2012

ve Junkhead Essencelerine kavuşur :)

  
   Sonunda Essence ürünlerine ben de kavuştum,çok mutluyum a dostlar ! :) İzmirimdeki Essence olan 2 Gratis bana uzak olduğundan gidemeyecektim . O yüzden dönmeden önce İstanbul'dan toplayayım dedim malları :D Hiç de pişman değilim,gözüme hoş gelen bütün ürünleri aldım . Ojelerin değişik renkleri pek kalmamıştı,o yüzden 2 rengini aldım . 3lü ojelerden de koyu tonluyu çok beğendim ,aldım . Rujların hem ambalajları,hem kokuları hem de yapıları çook güzeeel ! <3 Bej olan biraz açık durdu ama diğeri süper oldu . Rimeli çok ilginç bulduğum için aldım . İçlerinde en pahalı ürün de oydu sanırım, en pahalı dediysem de 10 tl. falandı :) Fiyatlar süperötesi !! Bu ürünlerin hepsine 50-52 tl. gibi bir rakam ödedim diyeyim de anlayın işte . Mor asansörlü göz kalemi ve göz içine sürmek için bej tonlu bir göz kalemi de aldım. Bej olan çok rahat sürülüyor,normalde yumuşak olmaz böyle açık ton kalemler ama bu gayet iyi ;) Tekli farlardan da denemek istedim,bu renk hoşuma gitti biraz ışıltılı gibi de olsa . Bir de cici mor renkli far fırçasını aldım . Hepsini de denemek için sabırsızlanıyorum ! Bakalım o zamaaaan :)







13 yorum:

NİMO =) dedi ki...

Çok güzeller seçimler rujların renklerine bittim özellikle bende isteriim bende çok kıskandım hepinizi, huhu! :(

Junkhead dedi ki...

Sağol Nimooom :-* Kıyamam yaaa :(

LensMakyaj Cansu dedi ki...

Çok güzel şeyler seçmişsin. Güzel günlerde kullan. :D

uzunincekivircikk dedi ki...

Güle güle kullan canım. Benim de gratis işi yatınca bir arkadaş yardımcı oldu sağolsun. Ürünleri bekliyorum şimdi. Kendim mıncıklamak isterdim ürünleri ama şimdilik buna da şükür :D

Junkhead dedi ki...

Cansu, teşekkürleeer ;)

Junkhead dedi ki...

inceuzunkivircikk,sağol canımcım ;) Bence de buna da şükret en azından kavuşacaksın sen de ürünlere hehehh :))

Ojesandığı dedi ki...

aiyy çok güzeller bayıldım öldüm bittim :D

Junkhead dedi ki...

Sağol yavrıııım ben de bayıldııım <3

özge dedi ki...

güzel günlerde kullan adaşım,oje renkleri çok küsel..

Junkhead dedi ki...

Adaşım çok teşekküüür :)

makeupwithstyle dedi ki...

Güle güle kullan canım <3 ben de bir ara oje bakmayı düşünüyorum, bir de şu rujları çok beğendim :D

Junkhead dedi ki...

makeupwithstyle,canım benim çok teşekküüür ! Rujlar çok hoş yaa,bir de nasıl güzel kokuyorlar şeker gibiii :)

sevda s. dedi ki...

Çok güzel şeyler almışsın, güle güle kullan canım. Ben de nar çiçeği gibi bir ruj gördüm kalmamıştı alamadım hala aklımdan çıkmıyor o ruj :(

Yorum Gönder