06 Haziran 2012

VAR MI YARDIM EDECEK BİR HAYIRSEVER :))



   Arkadaşlaaar , ben hala İstanbul'dayım ama pazar akşamı İzmirime evime dönmek için yola çıkacağım . Tam ben dönerken de İstanbul Shopping Fest başlayacakmış,şansıma peeeh diyorum ... :( Bugün All dergisinin Mudo Fts64 kataloğuna bakarken bu güzeller güzeli elbiseyi gördüm ve ba-yıl-dım !! <3 Sanırım Shopping Fest kapsamında Mudo Citylerde de %50 indirim olacakmış . Ben İzmir'de olacağım için benim işime yaramayacak bu indirimler :( Bu elbise de %50 indirime girer de benim olamazsa çoook üzülürüm . Orjinal fiyatı 89.90 tl. imiş .. Shopping Fest sırasında Mudo'dan bu elbiseyi bana bulup alacak bir yardımsever arkadaş arıyorum :)) Lütfen ama lütfeeen biri çıksın :( Elbiseyi benim için kapıp bana yollayacak arkadaş büyük bir sevap işlemiş olacak hehehh .. Ödemeyi havale ile yapacağım yollayan kişiye . HELP WANTED !!! Bana sağdaki mail adresimden ulaşsın "tamam Junkheadcim ben hallederim ayıp ettin" diyen arkadaş :)








11 yorum:

guzelgul dedi ki...

aaaa canim üzüldüm gercekdende :( keske yardimci olabilsem :( ama ins hayir sever birisi cikar :))

Mein Blog/Blogum

Junkhead dedi ki...

guzelgul, sağol canım inşallaaah :)

cyborg dedi ki...

Bulabilirsem ben alabilirim senin için=)

makeupwithstyle dedi ki...

Tatlım nerede Shopping Fest filan gözüm görmüyor, gitme şansım yok gibi, o kalabalığın içine girmek çok zor geliyor :( inşallah birileri çıkar ama...

Junkhead dedi ki...

cyborg, canım valla gider bulursan süper olur yaaaaa acayip sevaba girersin :)

makeupwithstyle, canım valla ben de geçen gün reklamını gördüm yolda ordan öğrendim Shopping festi :)

pembe fiyonk dedi ki...

papağanlara takmışken bu elbise beni mahvetti :)

Junkhead dedi ki...

pembe fiyonk, :))) Benim papağanlarla alakam olmadığı halde mahvetti hahaa :D

Dilek dedi ki...

Eğer capitol veya cevahir'de varsa bulurum canım nolcak her dakika gitmek zorunda kalıyorum zaten :D

Junkhead dedi ki...

Dilek, inşallah yaa valla biriniz el atın bu olaya Junkhead'i sevindiriiin :)

cyborg dedi ki...

Bedenin neydi bu arada?

Junkhead dedi ki...

cyborg, canım elbisenin modeline bakarsak S olur bana ya da 36 ;)

Yorum Gönder