11 Haziran 2012

Vanilya Club haziran kutusu

   Vanilya Club haziran kutum da ben İstanbul'dayken gelmiş Pastel kargom gibi :) Bu ayki kutudan ürünlerin orjinal fiyatlarını ve bilgilerini yazan kart çıkmadı nedense .. İlk olarak kutumuza toplu bakış yapalım :




   Kullanabileceğim 3 ürün çıktı bu kutudan ;) L'occitane shea mini boy sabun,China Glaze - Rose among thorns oje ve Young blood transparan pudra . Gerçi pudrayı o mini mini kabından fırçayla nasıl alırım hiç bir fikrim yok ama neyse :)



   Kutuyu açtığımda L'occitane sabunun mis gibi kokusu karşıladı zaten beni . L'occitane markasının el kremlerini ilk kez VC sayesinde tanıdım ve bayılarak kullandım . Sabunu da kullanacağım . 


  Biri bayan biri ise erkek olmak üzere Bvlgari parfüm testerları çıktı . Bayan parfümü çok hoş . İlk kez VC kutusundan ,ağır bulmadığım bir parfüm çıktı :) Anneme verdim,diğerini ise kardeşime . Üstteki fotoda sağdaki ise Anna Lotan diye bir markanın yüz temizleme jeli-köpüğü imiş . Belki denerim ,bilmiyorum .


   
   The Lift ise sıkılaştırıcı etkisi olan maske vb. 3 ürün sample ı içeriyor . Bunu ileride blog çekilişlerime katarım herhalde :) Son ürün ise ,daha önceki VC kutularından da çıkmış olan Nuxe altın ışıltılı çok amaçlı yağ . Bu ürün neden 2. kez çıktı anlamadım açıkçası . Daha öncekini de kullanamadım bir türlü :) Çok sevilen,güzel bir ürün anladığım kadarıyla ama bana hitap etmedi napayım işte . Eh, elimde 2 şişe oldu şimdi de :) Bu kutu da böyleydi arkadaşlar . Vanilya Club'a ayda 35 tl.ye üye olmak ve lüks markaların deneme boy ürünleriyle tanışmak isterseniz sizi şöööyle alalım ;)

2 yorum:

makeupwithstyle dedi ki...

Güle güle kullan canım, sabunun kokusu çok hoş değil mi? ben de kutuyu açar açmaz o güzel kokuyu aldım hemen :D Bütün ürünler aynı gelmiş yine bize :* youngblood pudra minicik yaaa :S nasıl kullanacağız bakalım? :P

Junkhead dedi ki...

Sağol canımcım ;) Evet ya sabunun kokusu VC kutusundan ilk çıkan L'occitane el kremiyle aynı :) Pudrayı nasıl alıcaz fırçayla ordan ben de bilmiyorum hehehh

Yorum Gönder