20 Haziran 2012

Tatlı cadıdan mimim var :)




  Sevgili kavala Arzucuğumun şeker kızı Şimalcik beni mimlemiş :) Çooook teşekkür ediyorum ve öpüyorum ! Mim konumuz ise "Takıntıların varmı ,yoksa kim takar takıntıları ,sallamışım dünyayı modunda mı yaşarsın hayatı ? " Hahaaa baya kafiyeli bir soru olmuş yalnız :)) Herkesin takıntısı vardır mutlaka,ee benim de var tabi ki .. Aklıma gelenleri yazacağım .


- Gece mutlaka ışıklar ve kapım kapalı uyurum . Kapım açık asla yatamam (yazları odama sivrisinek istilası olmadığı sürece:) Kapım kapalıyken kendimi daha rahat ve güvende hissederim .


- Saçlarımı yaptıktan sonra en ufak bir bozukluk gördüysem ya da görüntü hoşuma gitmediyse içim rahat etmez . Gözüme güzel gelmediği sürece evden dışarı adımımı atamam :)


- Aynı şey giyimimde de geçerli . Eğer giydiğim şeylerin içinde rahat edemediysem ya da kendimi beğenmediysem ,bazen kapıdan çıkacakken bile geri döner üzerimi değiştiririm . Hatta bazen olayı abartıp,aynada kendimi iyi görmeyip,dışarı çıkmaktan vazgeçtiğim bile olmuştur :S :)


- Saatsiz asla sokağa çıkamam ! Saate çok fazla bakarım . Oldu da saatimi takmamışım diyelim,o kadar alışmışım ki boş koluma bakarım saat var sanıp :)


- Otobüste mutlaka cam kenarına oturmak isterim . Anca cam kenarı boş değilse mecburen koridor kısmına otururum . Vapurda da aynı şekilde, cam kenarı forever ! :D


- Belki en önemli takıntım bu olabilir . Odamda herşeyin yerini bilirim ve bir eşyam 1 mm. bile yerinden oynasa,yeri değişse veya birşey eksilse anında anlarım ve eski haline getiririm . Herşey benim koyduğum gibi durmalı yoksa rahat edemiyorum . Her temizlikten sonra odamdaki yeri bozulan,yamulan şeyleri düzeltirim 5 dk.m onunla geçer :)


- Kg. takıntım ... Aah aaahh bu takıntı hangimizde yok ki aslında :) 18 kg. vermiş bir insan olarak ,bazen hala kendimi kg.lu görüyorum normal kg.da olduğum halde :/ Annem artık benim bu durumumdan bıkmış halde . 1 kg. alsam "kg. aldım off poff" diyorum ve rahatsız oluyorum . O aldığım 1 kg. sanki 10 kg.ymuş gibi geliyor bana ve aynada kendimi hoş görmüyorum . 1 kg. bile çok belli oluyor benim gözümde . Nolacak bu halim bilmiyorum valla :) Annem dalga geçiyor "aah sorma çok şişmişsin" diye ama ben gayet ciddi ciddi takıyorum :/


- Çantamda mutlaka ıslak mendil,paket mendil ve mini boy dezenfektan sabunlardan bulundururum . Onlar olmadan sokağa çıkamam . Bunlar dışında da sakız mutlaka vardır çantamda . Dışarı çıkarken ağzıma sakız atıp çıkarım her zaman :) Senelerdir sakızsız bir Junkhead görülmemiştir . 


   Valla aslında daha vardır ama şuan aklıma sadece bunlar geldi :) Ben de bu mimi pembefiyonk , sevdanındünyası ve dofa 'ya yolluyoruuum ;)

2 yorum:

sevda s. dedi ki...

Işıklar ve kapı kapalı uyuma bende de var canım, bi de sessiz olmalı uyuduğum yer. Mim için teşekkürler, en kısa zamanda yapmaya çalışıyorum :)

Junkhead dedi ki...

Evet Sevdacım o sessiz olma durumunu yazmamışım onu takıntıdan saymadığım için :) Yoksa ben nefes sesinde bile uyuyamam,çıt olmaması lazım yattığım yerde :D Bekliyorum senin cevaplarını da .

Yorum Gönder