30 Haziran 2012

Rossmann ve Avon alışverişlerim



   Geçen hafta Rossmann'dan birkaç parça şey aldım . Özellikle kuzulu paket mendillere bayıldım ,görür görmez kaptım hehehee :D İçimizdeki çocuk ölmesin ama di mi :)) Hem de sadece 75 kuruş idi . Bu tarz desenli paket mendillerden Gratis'te görmüştüm daha önce,orada daha çok çeşidi vardı ama ördekli,zebra desenli,vb. Fiyatı da 2 tl.idi,alacaktım sonra vazgeçmiştim "amaaaan sallaa" diye . Bu kuzucukluları ise 75 kuruşa görünce alayım dedim ama ben bunları kullanmaya kıyamam kiiii :) Seyahat boy duş jellerini ise daha önce de kullandım . Çok pratik oluyorlar kısa süreli tatillere giderken . Kokusuna ise bayılıyorum. Fındık ve vanilya kokulu :)  Rossmann'ın duş jellerinin hastasıyım zaten hep söylerim . Avon'dan ise kabuki fırça ve vanilya kokulu vücut arındırıcı scrub istemiştim . İkisi de indirimdeydi,çok uyguna geldiler . Bu aldığım ilk kabuki fırça ama beklediğimden de minik çıktı şaşırdım :S Normalde daha büyük oluyor diye biliyorum kabuki fırçalar ,bu niye böyle bebek gibiii ? Scrub'ı da başka bloglarda görüp kafama koymuştum almayı . Vanilya kokusuna aşık biri olarak bunun kokusu beni mest etti <3 Al ye yani sarelle gibi :D Arkasına da uyarı yazmışlar "Bu ürün yiyecek değildir." diye ,çok güldüm :)))






10 yorum:

Benden Bişeyler dedi ki...

kuzulu mendillere hasta oldum güle güle kullan canımcım hepsini:)

Junkhead dedi ki...

Sağol canım :) Evet kuzulu mendiller çok şiriiin :D

★nasli_ dedi ki...

vanilya kokuyosa hemen alıciiiim oyş <3

Junkhead dedi ki...

Nazlıcan, al mutlaka ama yiyesi geliyor insanın koklayıncaaa :/ :D

özge dedi ki...

adaşım güzel günlerde kullan bu kuzucuklardan ilk gördüğümde kapmıştım bende çok şekerler dimi ya:)

Junkhead dedi ki...

Sağol canımcım ;) Evet yaa ben daha önce o reyona bakmadığım için yeni gördüm :D

*ssdesignbutik dedi ki...

kuzucuklar pek şekermiş !!

Junkhead dedi ki...

Sağol canımcım :-*

dofa dofa dedi ki...

peeling mis gibi değil mi? :))

Junkhead dedi ki...

dofacım, eveeettt harika yaaa ! :)

Yorum Gönder