25 Haziran 2012

Pastel kokulu oje - Chocolate coffee



   Pastel'in kokulu ojelerinden bu çeşidini Watsons'tan almıştım . Diğer renkler hep açık tonlar olduğundan,en koyusu bu diye bunu seçmiştim açıkçası :) Renk olarak beni pek açmadı bu da aslında . Kahverengiyi ojede kullanan bir insan değilimdir . Sadece göz makyajımda kullanırım ara sıra,o kadar yani :) Bu kahverengi sıradan bir kahverengi de değil bana göre . Değişik olmuş,içinde ışıltılar var ama o kadar minik ki karşıdan ojenin parlaklığı gibi görünüyor . Kokusunu sevdim . Aynen çikolatalı aromalı kahve kokusu var . Hatta ilk sürdüğüm gün alışamadım bir türlü :) Birşeyler yerken falan durup durup bir koku geliyor burnuma "alla allaaa ,bu ne kokusu" diyorum içimden ,sonra jeton düştü :D Ertesi güne kadar devam etti koku birazcık hafifleyerek . Ayrıca şişeleri çok şirin,mini mini :)) Bu seferki yüzüğümü ise henüz geçen hafta ben yaptım . Buna benzer bir yüzüğüm daha vardır benim,en sevdiğim yüzüklerimdendir . Bir tane daha farklı şekilli yapayım dedim,böyle birşey çıktı ortaya :) 2 kat sürdüm . İlk 4 foto flaşsız,diğerleri flaşlı çekim .











6 yorum:

viva dedi ki...

Kokusuna sasirdigin cok komik olmus, demek sonradanda kokuyor oje daha, ilginc : D

Junkhead dedi ki...

Hehehh evet canım yaa sürdüğüm gün boyunca hep burnuma geldi durdu koku :))

makeupwithstyle dedi ki...

Bu tür koyu kahve ojelerle benim de aram yoktur pek canım....ama eminim güzel kokuyordur :D

sevda s. dedi ki...

Ben de kahverengi oceleri sevmem, daha bu kokulu ocelerden almadım denemedim, gündemden çok uzak kaldım çokkk :)

A.J.O dedi ki...

yazını hiç okuyamadım :( acaip gözümü aldı bu tercih ettiğin renk. arkafonun siyah olduğu için açık tonları tercih edersen daha okunaklı olur cnm...

Junkhead dedi ki...

A.J.O, sağol uyardığın için . Bazen yazıların renk seçimini doğru yapamıyorum :)

Yorum Gönder