18 Haziran 2012

Ojeleşme etkinliği cicilerim :)



   LüzumsuzİşlerUzmanı arkadaşımızın düzenlediği hediyeleşme etkinliğine ben de katılmıştım . Sevgili svieridoroga ile eşleştim ve bugün ojelerim elime ulaştı . Bizim yollamamız biraz gecikti bazı nedenlerden dolayı ama önemi yok tabi ki :) Ben de bugün kargoya verdim ojeleri . Buarada bugün Ptt'de söylediler bana, "artık sıvı almıyoruz" dediler ben kutuda oje olduğunu söyleyince. Bu seferlik izin verdiler neyse kiii .. Arkadaşımızın içine doğmuş olacak ki,benim gibi sürüyle ojesi olan bir insana sadece biri hariç hep de bende olmayan renk ojeler seçmiş hehehh :D Şaşırdım valla :))) Sadece Flormar supershine mor vardı bende,diğerleri yok . Amma denk gelmiş diyorum ! Ojelerin yanına da minik takılar ile bir not eklemiş . Kendisine çoooook teşekkür ediyorum, çok cici bir kişilik kendisi :) Heee ayrıca minik Golden rose şişesindeki mor ojeyi de kendisi yapmııış . İlk yaptığı oje oluyormuş bu ,çok beğendim rengi,ellerine sağlııık canım !













3 yorum:

makeupwithstyle dedi ki...

Güle güle kullan canım! Sende olmayan oje mi vardı :P

Junkhead dedi ki...

Sağol canım benim :)) Evet valla varmış hahaa :D

sevda s. dedi ki...

Çok güzeller ve ben de şaşırdım sen de olmayan bir oje olduğuna :)

Yorum Gönder