03 Haziran 2012

Kerpe-Ağva-Şile gezimiz (Dikkat ! Bol fotoğraflıdır :)

   Cuma günü teyzemlerle birlikte günübirlik Kerpe'ye gittik . Çok hoş bir yermiş yolları hariç . Yolların içine etmiş,bozmuşlar :/ Manzara o kadar güzel ki insanın içi huzurla doluyor resmen ... Meşhur Kerpe kayalıklarına da gittik . Bol bol foto çektim tabi ki :)) Kerpe'de bir gece kaldıktan sonra,ertesi gün dönüş yolunda Ağva ve Şile'ye de uğradık . Ben en çok Ağva'yı beğendim sanırım . Tekne gezisi de yaptık Göksu nehrinde .. Tekneden de foto çekmeden duramadım hehehh .. Sonra orada sahilde şirin bir cafede birşeyler yiyip yolumuza devam ettik. Son olarak da Şile'ye uğradık . Şile'nin çarşısını dolandık, sahilde durup foto çektik .. Akşam anca eve vardık . Çok güzel ve dolu dolu 2 gün geçirdik bu gezide .. Şimdi sizi içinizi açacak fotoğraflarla başbaşa bırakıyorum ;)


   Kaldığımız otelin manzarası ...



Otelin iskelesinden kartpostal gibi bir manzarayla bendeniz :)




   Kerpe kayalıkları ... Burası muhteşem bir yerdi, bayıldım ! Zaten sürüyle fotoğraf çektim :) İçkisini alan bu kayalıklara gelmiş,geliyordu . Tam bir keyif yeri . Orada bir yere tüneyip biramı yudumlayamadığıma yanarım :( Balık tutanlar da vardı etrafta .. 





   Kerpe'den diğer manzaralar ..




Burası da çok şirin bir cafenin girişiydi . Cafenin ismi de Kerpe Diem koymuşlar :) Çok yaratıcı hehehh ..


   Geldik Ağva görüntülerine ... Bunları hep teknenin içinden çektim .







Terkos'tan aldığım ve çok sevdiğim kolalı bluzumla bir poz :P



ve son olarak da Şile ile gezimize son veriyoruz :)





4 yorum:

makeupwithstyle dedi ki...

Canım çok güzel resimler, bayıldım!!

Junkhead dedi ki...

Canım benim sağol :-* ;)

sevda s. dedi ki...

Harika yerlere gitmişsin canım, çok şanslısın. Fotoğraflara bayıldım :)

Junkhead dedi ki...

Sevdacım sağol,evet yaa çok güzel yerlerdi !

Yorum Gönder