21 Haziran 2012

Kakaolu muffinler :)

   Akşam akşam aklıma esti,kalktım kakaolu muffin yaptım :) Bu gökkuşağı gibi silikon muffin kalıplarını da İst.teyken Tantitoni diye bir yerden aldım . Böyle kalıplar istiyordum,görür görmez atlamıştım bunlara da . 16 farklı renk tonunda kalıp çıkmıştı kutudan . Tarifi geçen sene nette bir yerden almış ve telefonuma kaydetmiştim . O yüzden şimdi uzun uzun yazamayacağım link olmadığı için . İçine biraz da damla çikolatayla ceviz kırıntısı ekledim . Şimdi soğumadalar kendileri . Sonra ailecek afiyetle götüreceğiz :D




5 yorum:

makeupwithstyle dedi ki...

ohh afiyet olsun tatlım! sayende canım muffin istedi :D yapmaya da üşenirim ben şimdi :P

Junkhead dedi ki...

Sağol canımcım :) Yakın olsak gel misafirliğe derdim hehehh . Valla biraz can çektirmiş olabilirim artık kimse kusura bakmasın :D

gecekiyafeti.com dedi ki...

offf canım çekti ellerine sağlık... ben de beklerim bloğuma www.gecekiyafeti.com

sevda s. dedi ki...

Ellerine sağlık canım. Tantitoni kalıplar çok şeker :)

Junkhead dedi ki...

gecekiyafeti.com, sağol :)

Sevdacım,teşekkürler :) Kalıpları görür görmez bayılmıştım zaten ehehh

Yorum Gönder