15 Haziran 2012

İstanbul giyim alışverişlerim (bol fotolu:)

   İstanbul'da 2 hafta gibi bir süre kaldık ,gezdik,tozduk . Baya yorucu ve dolu geçti günlerimiz 2-3 gün hariç :) O günlerde de dinlendim hehehh .. Tabi alışveriş yapmadan olmazdı,olamazdı . En büyük hasılatı ise dönüş günümden önceki gün Taksim'de yaptım :D Terkos pasajı ve Beyoğlu İş Merkezi beni çooook mutlu etti,kendilerine teşekkürü bir borç bilirim :))) İlk haftada da Kadıköy Salı pazarından aldım birkaç üst . Hepsine toptan bir bakınca biraz abarttığımı farkettim ama olsun :D Hepsini de çok uygun fiyatlara aldım diyip kendimi teselli ediyorum . Siyah ağırlıklı olmuş biraz ama arada renkler de var dikkatinizi çekerim hehehh .. Bazıları askıda birşeye benzeme de ,hepsinin de üstte duruşları harika ! Bakalım bakalııım o vakiiiit :)


   Önce Beyoğlu iş merkezinden aldıklarımla başlayayım :) Güneş gözlüklerinden ilkini sadece 10 tl.ye, 2.yi de 15 tl.ye aldım ! Özellikle ilk gözlüğüme ba-yıl-dım <3 Duruşları da çok güzel,hiç ucuzmuş gibi durmuyor valla :D Yıldızlı bluz ise 5 tl. :)






Aslında 3 tane kot aldım ama siyah olan düz bir kot olduğu için fotolamadım . Siyah ve saks maviyi Stradivarius'tan aldım. Mavi olanın moru da vardı bende . Çok sevdiğim ve rahat ettiğim için bu rengini de aldım ki zaten saks mavi bir skinny kot istiyordum . Yılan derisi gibi desenliyi ise Terkos pasajından aldım :)



Gelelim asıl ganimetler olan bluzlara :D Amanıııın naaptın Junkhead demeyin,valla utanırım :) Napayım ama hepsi de çok güzel ve en pahalıları 15 tl. hahaa :P Önce Salı pazarı mallarım .. Siyah olanları 5er tl.den aldım . Tunik gibi olan değişik geldi gözüme ve 5 tl. olunca kaçırmayayım dedim,gerçi S olmasına rağmen üst kısmında biraz bolluk var ama olsun kötü durmadı :) Saks mavi bluz ise 10 tl.







Bu 2 bluz ise Merter'de ihraç fazlası satan bir dükkandan ;) İkisi de Bershka . Kaplan desenli olanın arkası şifon,transparan . İçine askılı siyah birşeylerle giyeceğim . 15 tl. o :) Gümüş-siyah olan ise 10 tl.





    ... veee son olarak ise en çok şeyi topladığım caaanım Terkos pasajından aldıklarııııım :))) En alttaki mor olan 10 tl. ,gerisi hep 5 tl. :D Kurt&baykuşlu olan siyaha ve mor olana bayıldım <3 Üstte duruşları süperötesi !








14 yorum:

özge dedi ki...

güzel günlerde kullan tatlım:)

Junkhead dedi ki...

Sağol Özgecim ;)

kitten dedi ki...

have a coke olan çok çok güzel:)

Junkhead dedi ki...

kitten, sağol canım :) Evet ben de çok sevdim onu hehehh

ojelerimiseviyorum dedi ki...

bu salı pazarı nerde acaba tam olarak? aldıkların çokk güzel :))

Junkhead dedi ki...

ojelerimiseviyorum, yer olarak tam tarif edemeyeceğim İstanbullu olmadığımdan ama Kadıköy'de salı günleri kuruluyor . Çok büyüüük bir alanda salı pazarı ;) Teşekkürler buarada :)

NİMO =) dedi ki...

ooooff off Özgee şöyle terkoz pasajı ve gani gani pazar gezisi yapasım geldi anacım harika şeyler alımışsın güle güle eskit :))

Junkhead dedi ki...

NİMOOOM, sağol yavruum :-* Valla birazcıcık abartmışım ama pişman değilim :P

makeupwithstyle dedi ki...

Güle güle kullan canım :* çok abartmamışsın bence, o kadar olur yani :D 1. gözlük ne kadar havalıymış! gerçi hepsi çok hoş, inş. bir gün beraber alışveriş yaparız İst'da :) öpüyorum kocaman :*

Junkhead dedi ki...

makeupwithstyle, sağol tatlıım :) Evet ya o gözlüğe aşık oldum ,fiyatı da inanılmaz zati hahaa :D Temennine katılıyorum, inşallaaah . Öperiiim :-*

sevda s. dedi ki...

Çok güzel şeyler almışsın canım, Terkosa gitmeyeli 1 sene kadar Salı pazarına gitmeyeli ise yıllar oldu düşün. Benden iyisin valla :)

Junkhead dedi ki...

Sevdacım sağol ;) Aaa inanmıyorum sanaaa yaa hem İst.te yaşıyorsun hem gitmiyorsun ayıp :D Valla madem bu kadar uzun süre kalıyoruz dedim gitmek istediğim çoğu yere gittim hehehh

*ssdesignbutik dedi ki...

istanbulun altını üstüne getirmişsin tatlım sen neler yapmışsın öyle bakayım :) hepsi harika! güle güle giyy

Junkhead dedi ki...

Hehehh biraz öyle oldu canımcım yaa :) Teşekkürleeer !!

Yorum Gönder