19 Haziran 2012

Golden Rose - 27


  Benden beklemeyeceğiniz fazla cici bir renkle karşınızdayım :)) Son zamanlarda bu tarz birkaç soft renk oje aldım bulunsun diye . Bu da onların arasına geçen hafta katılan arkadaşlardan . Aslında bu oje biraz,daha önce sürdüğüm Elanor - 445 'e benziyormuş ama bunun tonu daha açık . Ben Elanor'u kendim de şaşıracak derecede çok beğenmiştim ki normalde açık ton ojelerle aram iyi değildir . Bu Golden rose bana fazla cici kız rengi geldi :D Kafama esti işte deneyeyim bir bari dedim ,sizlere de göstermek amacıyla . Bu ojeyi çok sevecek bir sürü kişi var aranızda biliyorum :) 2 kat sürdüm . Buarada bundan sonra oje postlarımda yüzük de takacağım . Oje takıntım haricinde,yüzük takıntım da var. Eee madem bir sürü yüzüğüm var,ben de her oje postunda 1-2 yüzüğümü de göstereceğim,1 taşla 2 kuş mantığı :)) Bugünkü yüzüğü sırf oje rengine uyum sağlasın diye taktım . İlk 4 foto flaşlı,geri kalan flaşsız .












7 yorum:

What's Next dedi ki...

hahah evet bu renkler seni bozardı aslında :) ama bence güzel olmuş, arada değişiklik niyetine! bir de yüzüğün çok güzelmişş ;)

Junkhead dedi ki...

Evet beni bozar bu renkler :D Deneme amaçlı sürdüm :P Sağol canım !

hulya_707 dedi ki...

valla doğruyu sölemek gerekirse ben bu rengi eline çok yakıştırdım:)açık renk ojeler de yakışıyor sana

Junkhead dedi ki...

Hülya, çok teşekkürler :) Benim gözüm bir türlü alışamadı işte hehehh

*ssdesignbutik dedi ki...

çoooooookkkkkkkkkk hoş bayıldım ben rengine morindrellam
Özledim bu arada seni kuzucum yaa

Junkhead dedi ki...

Sağol Senemim :-* Ben de özledim ya sorma :-*

sevda s. dedi ki...

Çok güzel bir renk canım, ben de çok beğendim sen de :)

Yorum Gönder