29 Haziran 2012

Golden Lady - 444



   Golden Lady 2012 Summer Collection ojelerini tanıtmaya devam ediyorum :) Yine görür görmez favorim olan renklerden birini sürdüm . Bu renge aslında mor diyecektim ama sanırım morcivert desek daha isabet olacak . Hem koyu mor hem de lacivert gibi görünüyor ,yapacak birşey yok işte morcivert bu :D Ojelerin yapısı harika . Çok su gibi de değil, koyu kıvamlı da değil . Tam ayarında ve sürümleri çok kolay . Benim gözüme girdi yapı olarak da yani :) Bundan sonra hangi renkle burada olacağım acaba,beklemede kalın ! 3 kat sürdüm ve fotolar flaşlı .


(Buarada en başta 2 kat sürmüştüm ama fotolar flaşlı olduğu için biraz dalgalı göründü oje . O yüzden sonradan 3. katı geçip tekrar çektim fotoları . Bu sefer de minik pütürler oluşmuş,niye oldu anlamadım ama ojeden kaynaklandığını sanmıyorum çünkü 2 kat sürdüğümde gayet düz duruyordu :)












0 yorum:

Yorum Gönder