28 Haziran 2012

Golden Lady 2012 Summer Collection


  Geçen gün çarşıda dolanırken bir parfümerinin sepetinde Golden Lady'nin yeni oje serisini gördüm ve dayanamadım tüm renkleri topladım :) Ojede sarı ve yeşil sevmeyen ben bunların tonunu sevdim ! Yeşillerin tonları çok hoşuma gitti,özellikle çimen yeşili olan biraz sedefli yapıda,çok değişik . Tüm renkler bu yazın en revaçta olan renkleri . Toplamda 10 tane yeni renk çıkartmış Golden Lady . Bence bulursanız kaçırmayın derim ;) Ayrıca en sevindiğim şey ,sonunda arayıp bulamadığım meşhuuur kiremit rengi ojeyi bulmuş olmam ! Hatırlarsanız ,kiremit rengi oje arıyorum derken birkaç tane nar çiçeği ve kırmızı tonu ojem olmuştu yanlışlıkla :D Bu kiremit tonuna bayıldım tek kelimeyle ! Tam da benim istediğim renkti kendisi :) Hatta hemen sürdüm . Bu posttan sonraki post o olacak zaten hehehh ... Şimdi renklerin güzelliğine bakalım ,içimiz açılsın biraz değil mi ? :)





Bu dörtlü de içlerinde en beğendiklerim <3





8 yorum:

Ojesandığı dedi ki...

ee istanbullu olmak güzel bişi :D bebişkeem bana da arkadaş almış yolladı çok güzeller bee :D

Junkhead dedi ki...

Yavrum sen yine unuttun herhalde ben İzmir'deyim :D Evet yaaa şeker gibileeer :))

makeupwithstyle dedi ki...

Canım güle güle kullan, sonunda aradığın kiremit rengine kavuşmana sevindim :*

Ojesandığı dedi ki...

hatlar karıştı anacım :D pardon :D

Junkhead dedi ki...

Anaaa ayıp ayıp beni başkası mı sandıııın hıııhhh :P

Fashion, Makeup, Accessories, Food dedi ki...

pembe mi o orda :( bi ben bulamıyorum şu pembeyi yahu. ımmm şey rica etsem pembenin bi postunu yapar mısın :)

Junkhead dedi ki...

Fashion, Makeup, Accessories, Food , ever pembe hem de neonötesi bir pembe :D Tamam postunu yakın zamanda yapacağım . Herhalde 100 metre öteden bile eller farkedilir onu sürünce :))

Fashion, Makeup, Accessories, Food dedi ki...

Bendeki pembe aşkı ona bile katlanır :))

Yorum Gönder