30 Haziran 2012

Golden Lady 2012 Summer Collection oje swatchları


 Dayanamadım ve henüz sırada bekleyen 8 rengi daha swatchladım renkleri merak edenler için :) Tabi ben de görmüş oldum hepsini tırnağımda hehehh ... Son birkaç günde bu serinin 2 rengini sürdüm  . 444 no burada , 450 no ise burada ;) Toplamda 10 renk var Golden Lady'nin yaz serisinde . Geri kalan renkleri de sürdüm teker teker . Bonbon gibi göründü tırnaklarım . Hepsi de bu yazın en moda renkleri ! Açık tonları (buz mavisi,mint yeşili ve sarı) pek kullanacağımı sanmıyorum kendime yakıştırmadığım için . Ama hepsi de ayrı ayrı harika tonlar gerçekten . Hadi bakalım nolarıyla beraber swatchlara geçelim ;) Fotoların hepsi de gün ışığında,flaşsız çekilmiştir .


(Fotoları başka sekmede-pencerede açarsanız büyüyecektir;)













12 yorum:

pembe fiyonk dedi ki...

hakkaten bonbon gibi olmuş :) yeşilin tonları hoşmuş:)

shayna MB dedi ki...

Sarı çok yakışmış :)

Junkhead dedi ki...

pembe fiyonk, evet yeşiller çok güzel :)

shayna, sağol canım sarıyı yakıştırman ilginç oldu sarı sevmeyen biri olduğumdan hehehh :D

makeupwithstyle dedi ki...

Canım çok yakışmış hepsi ama ben en çok mint yeşilini sevdim :D o tür renkleri yaz aylarında kullanmayı çok seviyorum, sen de bi şans ver gözün alışınca seversin belki? :* öpüyorum kocaman

Junkhead dedi ki...

Sağol tatlım :) Ben bir türlü alışamadım bu tarz açık tonlara yav aslında mint yeşili çok cici duruyor ama işte alışkanlık meselesi :)) Ben de öperiiim :-*

Fashion, Makeup, Accessories, Food dedi ki...

Hala pembe konusunda fikrin aynımı :)

Junkhead dedi ki...

Fashion, Makeup, Accessories, Food , pembe konusunda fikrim aynı evet :) Tam bir neon, araba farı gibi parlar uzaktan bile :D Baya dikkat çekici yani hehehh

Fashion, Makeup, Accessories, Food dedi ki...

Pembe konusunda ozaman benim fikrimi değiştirmem gerekiyo :)

sevda s. dedi ki...

Renkleri harika canım :)Hepsi birbirinden güzel :)

Junkhead dedi ki...

Evet Sevdacım, harikalar <3

*ssdesignbutik dedi ki...

ben bu sarıya bayıldım morindrellam tamda istediğim gibi bu renklerde hoş duruyor neden sürmüyorsun bakım :D

Junkhead dedi ki...

Senemim, valla sarı sevmiyorum napayım :) Aslında bunun tonu çok hoş durdu hakkaten ama garibime de gidiyor :D

Yorum Gönder