11 Haziran 2012

Geciken Pastel kokulu oje postum :)

  
  Pastel son çıkan bu cici kokulu ojelerinden bana da yollamıştı ama ben o sırada İzmirimde olmadığım için kargom elime geçmemişti . Bugün İst. tatilimden döndüm ve şirin kutuyu açtım eve gelir gelmez . Ben İst.teyken, Watsons'tan bu kokulu ojelerin çikolatalı olanını almıştım ama henüz sürme fırsatım olmadı . Pastel ise tarçın kokulu olanını yollamış bana . Bunun çıkması iyi oldu çünkü başka ojelerin üzerine de sürülebilecek ışıltılı bir oje :) Denediğim zaman postunu da yapacağım tabi ki . Kutumdan ayrıca Pastel'in genç kızlar için yeni çıkarttığı 3 farklı parfümün sample ı çıktı . Ben sanırım en çok Sun Queen'i sevdim . Bu tarz meyveli kokuları seviyorum . Yaz günlerini hatırlatıyor bana hep :) Sıralama yapacak olursam en beğendiğim Sun Queen,ikinci Super Star,en az beğendiğim ise Rock Chic oldu . Pinkar Kozmetik,Pastel'e bu cici hediye için çok teşekkür ediyorum geç de olsa ;)











4 yorum:

dofa dofa dedi ki...

ayy ben de yazamadım daha :)
güle güle sür :)

Junkhead dedi ki...

dofacım sağol :) Oh yalnız değilmişim demek yav yeni yazabildim mecbur :(

makeupwithstyle dedi ki...

Güle güle kullan tatlım, tarçınlı çıktı demek sana :) ben ondan da alacağım, çok severim tarçın kokusunu :)

Junkhead dedi ki...

Sağol tatlım :) Evet tarçın kokulu çıktı ,bakalım sürünce nasıl kokacak :)

Yorum Gönder