13 Haziran 2012

Essence Nail Colour 3 - 06 Ticket to the show

  
   Gratis Essence ganimetlerimden olan ve en merak ederek aldığım ürün bu 3lü oje idi :) Sanırım 5-6 kombin çeşidi vardı bu ojelerin . Ben en koyu olanını seçmiştim ,iyi ki de seçmişim . 2 renk de çok farklı . Özellikle siyah olana aşık oldum ! <3 İçinde mini minnacık rengarenk simler var ama belli belirsiz simler bunlar . Flaşlı fotolarda baya belli oldu bu simler zaten ;) Keşke bu ojenin dev boyu olsaydı da alsaydım hahaa :D Favori siyah ojelerim arasına girdi bile ! Bu ojeleri ister tek başına,isterseniz de birbiri üzerine sürerek kullanabiliyorsunuz . Ben açık tonun üzerine siyahı sürmek gibi bir hata yaptım sonucu tahmin etmeyerek :) Çünkü siyah tek katta opağa yakınken,bronz gibi olan taraf tek katta şeffaftı biraz. Siyahın üzerine diğerini sürersek daha farklı bir görüntü oluşabilirdi kanımca. Ama ben 2 rengi de tek tek sürdüm tırnaklarıma,hem sizlere göstereyim hem de kendime göz ziyafeti çekeyim diye :)) Bu 3lü ojelerin fiyatı 7-8 tl. gibi birşeydi . Şişesine bakarsak, siyah kısmında "Ticket to the show", bronz kısmında ise "Front row or backstage?" yazıyor . Kanımca rock konseri temalı bir oje kombini olmuş bu :D








Bugün Bospa'dan 3,5 tl.ye aldığım yüzüğüm nasıl ? :) Ben duruşunu çok sevdim !












9 yorum:

Aswang dedi ki...

ooooyy çok güzelmiş kuzum buu♥ bayıldım bayıldııım! Güle güle kullan canım. Mutlaka bende almalıyım :)

özge dedi ki...

renkler hoş gerçekten canım,bende almak istiyorum ama daha gidemedim:( yüzüğünüde güzel günlerde kullan tam senlik şekerim:)

Junkhead dedi ki...

Aswangım, sağol yavrum :)) Evet yaa süper valla al mutlaka !!

Adaşım, teşekküüür :-* Yüzüğü de ojeleri de çok sevdiiim :D

makeupwithstyle dedi ki...

Canım çok beğendim bu ojeyi ben <3 çok da yakışmış sana :*

Junkhead dedi ki...

Canımcım teşekkürleeer ;) Ben de bayıldııım <3

youknow dedi ki...

üçlü ojelerden bi bunu almamıstım :D kıs gelsn alırım

audrey dedi ki...

ben de aldım ama henüz sürmedim ..

*ssdesignbutik dedi ki...

güle güle kullan morindrellam süpermiş!!

Junkhead dedi ki...

audrey, güle güle kullan sen de !

Senemim yavrum teşekküüüür :-*

Yorum Gönder