17 Haziran 2012

Essence - 33 Just in case üzerine siyah french

 
  Aldığım Essence ojelerden biri olan Just in case i sürdüm . Bronz tonda bir oje ve sürümü çok kolay . Çok da hızlı kurudu 2 kat ;) Boş bırakmak istemedim ve üzerine Flormar nail art siyahı ile french yaptım . Normalde kalın french severim ama bunu niye bu kadar ince yaptım ben de anlamadım :D Tırnaklarım daha uzunken kalın french daha hoş görünüyor sanırım,ondan olabilir mi .. :) Benim bu tonlarla pek aram yoktur ama gayet şık bir renk . Ten rengime pek yakıştırdığım söylenemez . İlk 6 foto flaşsız,gün ışığında ve son 3 flaşlı çekim ;)











12 yorum:

Elif Ayvaz dedi ki...

Bu renk ojeden bende de var. Çok çabuk kuruyor ama neye dokunsam hemen çıkmaya başlıyor. Bir gün bile sürmüyor ömrü.

simyaser dedi ki...

oufh özge şuan beni bitirdin :D çok beğendim, french felan uğraşamıyorum beni daraltıyor ama bunu kesinlikle deneyeceğim. çok güzel çok :D

Junkhead dedi ki...

Elif, ojeden ojeye değişir bozulma süresi de aslında ;)

simyaser, canım çok sağol :)) Ben uğraştım mı uğraşıyorum bazen frenchle hehehh .. Dene sen de paylaaaş !

özge dedi ki...

wowww çok beğendim canım her renkli frenchi beğenmiyorum ama bu süpper olmuş,eline sağlık:)

kozmetikperisi dedi ki...

essence ojelerin kuruma hızına bende hayran kaldım,bu renk bende yok ama eline çok yakışmış :)

Junkhead dedi ki...

Adaşım, teşekkürleeer ;) Bu 2 rengin kombini çok iyi oldu ama :))

kozmetikperisi, sağol ;) Evet yaa keşke ben alırken güzel renkleri bitmiş olmasaydı da daha çok Essence oje alabilseydim :((

KüçükDünyamınBüyükYansımaları dedi ki...

acayip beğrndim. Çok güzel olmuş

Junkhead dedi ki...

KüçükDünyamınBüyükYansımaları, çok teşekkürleeer ;)

Elif Ayvaz dedi ki...

Olabilir. Markasını hatırlayamıyorum şimdi zaten. Belki benimkisinin markası da başkadır. :S

pembe fiyonk dedi ki...

harika bir çalışma kuzum bayıldım <3

*ssdesignbutik dedi ki...

çok hoş durmuş morindrella sana da yakışmış!

Junkhead dedi ki...

pembe fiyonk, sağol canıım ;)

Senemim, çoook teşekküüür !

Yorum Gönder