11 Haziran 2012

China Glaze - Rose among thorns


  Vanilya Club haziran kutusundan çıkan mini boy China Glaze - Rose among thorns ojeyi vakit kaybetmeden sürdüm :) Aslında bu tarz neon renkleri pek sevmem ve sürmem ama denemek istedim . Mat olduğunu sürene kadar bilmiyordum . Acayip derecede cart bir tonu var . Kırmızı-pembe arasında şeker rengi diyeyim ben bu renge :) 3 kat sürdüm,2 katta sanki tırnak çizgilerim belliymiş gibi geldi . 10 metre öteden tırnaklarınızı görebilir insanlar bu oje sayesinde :D Tam bu yaza uygun bir oje olmuş . Ara ara capcanlı renkler istersem ve diğer ojelerimden sıra gelirse sürebilirim hehehh .. Fotolar flaşlıdır .




                          







2 yorum:

Lynn dedi ki...

"Hayatta her an her şey olabilir" günün mottosu gibi olmuş =) Ojenin rengi şahaneymiş.

Junkhead dedi ki...

Lynn, teşekkürler :) Çok severim bu sözü :)) Ara sıra oje postlarımda fon olarak kullanıyorum hehehh

Yorum Gönder