30 Haziran 2012

Alix Avien 163 & Flormar Miracle U25


  Buara iyice kayboldum sanırım ojelerim arasında :) Durmadan silip silip farklı ojeler süresim geliyor . Uzuuun zamandır sürmediğim ve çok sevdiğim bir renk olan Alix 163 laciverti sürmek istedim . Üzerine de Miracle U25 sürdüm uyum sağlasın renkler diye . Miracle ojeleri çok seviyorum ama üretimden kaldırılmış maalesef :(( Neyse ki istediğim renkleri almıştım satıştayken . Onları artık idareli kullanmak lazım tabi . Hem tek başına hem başka ojeler üzerine sürülebildikleri için favori ojelerimdendir Miraclelar . U25 açık mavi görünüyor ama içinde mor ışıltılar da olduğu için ,lacivert üzerine sürünce o mor renkler de ışıldadı belirgin bir şekilde . Bu tarz koyu ışıltılı renklere bayılıyorum <3 Alix'i 2 ,Miracle'ı tek kat sürdüm . Fotolar flaşlı ;)








1 yorum:

*ssdesignbutik dedi ki...

ışıl ışıl bi o kadar da hoş duruyor kuzum

Yorum Gönder