17 Mayıs 2012

Zidaya.com alışverişim



   Zidaya 'yı duymayan artık pek kalmamıştır diyorum :) Geçenlerde bloggerlara bir güzellik yaparak hediye çeki verdiler . Bunun dışında bir de siteye üye olan herkese verilen 2 parça 25 tl.lık çek daha vardı.Hediye çeklerimi kullanarak anneme anneler günü hediyeleri aldım . Bir çift ayakkabı ve çanta :) Ayakkabıları annemle birlikte seçtik uzun çabalar sonucu,çantayı ise ben seçip sürpriz yaptım hehehh .. 2 ayrı sipariş olarak verdim ama neyse ki kargo görevlisi 2 kutuyu da birlikte getirdi .Siparişleri salı akşamı verdim,çarş.kargoya verildi ve bugün elime ulaştı . Paketleme çok iyiydi . Kutuların içinden Protex tek kullanımlık sıvı sabun bile çıktı :D Ellerimiz tozlanır diye onu bile düşünmüşler :))) En çok sevindiğim şey ise 2 kutunun içinden de hediye çekleri çıkmasıydı ! 2şer tane hem 15 hem de 40 tl.lık çekim oldu . Ben Zidaya'yı herkese tavsiye ederim,gayet memnun kaldım . Bakalım anneciğime neler almışııım :) Modellik de yaptırdım kendisine :D










4 yorum:

makeupwithstyle dedi ki...

Canım güle güle kullansın anneciğin! Çok güzel şeyler seçmişsiniz :) Ben de babet alacağım sanırım, bir de oje tabii :D

Junkhead dedi ki...

Canımcım teşekkür ediyorum annemin yerine :)) Ojelere baktım baktım ama artık abartmayayım diye almadım :D

*ssdesignbutik dedi ki...

bana zidaya deme kuzum gıcık oldum onlara
bu arada güle güle kullansın annecik :) tabii ki sen :D
ve Bende mim'in var kuzum.

Junkhead dedi ki...

Sağol canım :)) Mim için geliyorum hemeeen ;)

Yorum Gönder