11 Mayıs 2012

Zidaya ile tanışın !

  
    Sizi yepyeni ve bol seçenekli bir alışveriş sitesi ile tanıştıracağım ;) Zidaya ! Zidaya'da yok yoook ... Ayakkabıdan giyime,kozmetikten aksesuara geniş seçenekleri ve her bütçeye uygun fiyatlarıyla bakmadan geçemeyeceğiniz bir site ! Açıkçası bu kadar ürün çeşidini bir arada bulunduran pek yerli alışveriş sitesi bilmiyorum . Varsa da emin olun bu kadar fazla seçenek yoktur . Birçok ünlü markanın ürünleri tek sitede elinizin altında ! İşin en güzel yanı da , Zidaya'ya üye olan herkesi 50 tl.lık hediye çeki bekliyor ;) Evet üye olan herkesi ! Harika bence :) Böyle bir fırsatı kaçırmamak lazım,ben bugün üye oldum bile . Üstüne üstlük tüm alışverişlerde kargo ücretsiz ve ücretsiz 30 gün iade süresi var ;) Sık sık girip yeni ürünleri kontrol edeceğim bir site oldu Zidaya benim için . Siz de çeşit çeşit ürünlerin arasında kaybolup gitmek isterseniz buradan buyrun ;) Bunlar da benim beğendiğim bazı güzellikler :














0 yorum:

Yorum Gönder