03 Mayıs 2012

Zebra desenli kutu çantam :)




  Salı gecesi sipariş verdim bu çantayı ve dün kargoya verilip bu sabah elime ulaştı :) Bir süredir aklım vardı bu cici şeyde . Çoook sevdim ! Buarada bu postla birlikte size birşey de söylemek istiyorum kutu çantalarla ilgili . Bu çantaları artık her yerde görüyoruz,pazarlara bile düştü . Ama önemli bir nokta var ki,benim aldığım çantacı bu kutu çantaları ilk üretip satan firmadır arkadaşlar ;) Pazarlarda vb.de gördüğünüz 15-20 tl.ye satılan kutu çantalar kalitesiz ,dandik malzemeden yapılmış olanlardır . Bende bu çantanın mor ruganı da var,daha önceki bir kombin postumda görmüşsünüzdür . O çantayı ben geçen sene nisan ayında Taksim Atlas pasajındaki bir dükkandan almıştım . Üretici firma o dükkana veriyormuş çantalardan ,yani benim aldığım asıl ilk üretilen kaliteli malzemeyle yapılan kutu çantalardan . Bu zebra desenliyi de aynı firmadan sipariş verdim . Tabi herkesin kendi tercihi, 15 tl.lık olanları da alıp birkaç seferlik kullanabilirsiniz ama ben bu çantaları ilk üreten yerden şaşmamak istedim ,yine ordan aldım . Hem bu tüylü zebra desenlinin birebir çakmasını da yapamaz diğerleri :D Firmanın facebook sayfası budur arkadaşlar . Sürüyle çeşidi var . Kafanızdaki renk yoksa,o renk çantayı da sizin için yapabiliyorlar . Benim aldığım küçük boyu kargo dahil 35 tl.,büyük boyları da var . Onlar 45 tl. Herkese tavsiye ederim. Kutu çanta almak istiyorsanız gerçek üreticisinden,kaliteli olanını alın derim ;)











2 yorum:

mod ask dedi ki...

Zebra desen aşığıyım,hatta evimin dekorasyonunda da zebra parçalar var.Çanta da çok güzelmiş,güle güle kullan canım.

Junkhead dedi ki...

Sağol canım :) Ben de zebra desen severim. Siyah-beyaz iyidir :D

Yorum Gönder