04 Mayıs 2012

wholesale-dress.net ayakkabılarım geldi !

   
   
   23 nisanda wholesale-dress.net sitesinden sipariş verdiğim bu güzelliklere bugün kavuştum ! Çok da hızlı geldi,şaşırdım açıkçası :D Hem de en uygun kargolu olan China Post'u seçmiştim . Ona rağmen 25 nisanda kargoya verildi ,bugün elime geçti .9 günde Çin'den gelmesi baya iyi yani ;) Bu ayakkabıları sitede görür görmez zaten bayılmıştım . Başta cesaret edememiştim almaya ama sonra "al gitsin Junkhead ,aklında kalacağına senin olsun" dedim :)) Kendi numaramı aldım aynen,yani bir büyüğünü falan almadım . 37 giyiyorum ve 37 aldım . Tam geldi ayağıma . Bol da değil dar da :) Kargo dahil 66 tl.ye geldi . Gayet sağlam ve iyi görünümlü fiyatına göre . Tek bir kötü yanı var,o da fotolarda göreceğiniz üzere tabanını açık renk yapmışlar :( Siyah olsaymış keşke ama onu da takmıyorum . Onun dışında hiçbir sorun yok . Başta bir şüphe duydum,acaba bu kadar yüksek kalın topukla rahat eder miyim diye .. Kalın topuklu modellere de bayılıyorum . Ama tabi ön platformu 4 cm., topuk boyu da 11 cm. olduğu için 7 cm.lik bir ayakkabının rahatlığına sahipler ! Çoook rahat yürüdüm,koşarım bile ben bunlarla yahuu hahaa :D Kısacası çok sevdim ben bu cicilerimi ! <3 Skinny kotlarla giymek için sabırsızlanıyorum ! Bugün baktım da şuan bu model sitede tükenmiş durumda . Kapmışım yani son anda herhalde . Ama ilgilenirseniz aynı model burada da mevcut arkadaşlar . Tabi biraz fiyat farkı var .









21 yorum:

alice dedi ki...

aiiyy ben de bayıldım bunlara! =) güle güle giy canım çok iyi yapmışsın almakla..

Junkhead dedi ki...

alice,sağol canım ;) Valla aşk yaşıyorum kendileriyle kavuştuğumdan beri :D

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

aannneeeeeeeeeee
cok guzelmıs yaeeee
dedim gorur gormez
ve taban taılaca gıbı değil bosver bea
fyt gayet ıı
model de
tebrık ederım zevklıs ecım
hemen sıteye canta bakmaya gıdıyorum ben
37 nsl güzel br ayak numarası oyle benım gibi40 41 giyenler ıcın ozellıkle
guzel secım guzel gunlerde kullan lady

guzelgul dedi ki...

güle güle kullan canim

Mein Blog/Blogum

Junkhead dedi ki...

KOVA KADINIYIM BEN,sağol canım :)) Büyük noları olmuyor malesef çoğu modelin . Büyük nolar kısmında oluyor ama az alternatif var :/ Ben de çok sevdim,giymek için sabırsızlanıyorum .

guzelgul,teşekkürler canım ;)

Ayşen Aynadakikedi dedi ki...

güle güle kullan tatlım gerçekten gözlerim şenlendi yani. ayakkabıların muhteşem =)

pembe fiyonk dedi ki...

tam ebnlik bunlar:) güle güle kullan canımcım

Junkhead dedi ki...

Sağolun canlaaar ;)

makeupwithstyle dedi ki...

Canımmm güle güle kullan! Skinny kotlarla gerçekten inanılmaz güzel duracaktır :)

Junkhead dedi ki...

Sağol tatlım ;) Aynen dediğin gibi :))

j.d. dedi ki...

Çok güzel görünyoo :) Güle güle kullan :)

Junkhead dedi ki...

j.d, teşekkürler ;)

alissverissperisi dedi ki...

tatlım bu fiyatlar doğumu inceledim siteyi çok şaşırdım valla bende istiyoruuuum ama sitenin güvenilirm olduğuna eminmisin diye birde ayakkabı rahatmı tekrar sormak istedim cnm sana ,çok güzeller valla iyi günlerde kullan!

Junkhead dedi ki...

alisverisperisi,evet fiyatlar doğru canım ;) Daha önce lovelyshoes ve wholesale sitelerinden alışveriş yaptım ve bir sorun yaşamadım . Şimdiye kadar sadece 1 ayakkabı büyük gelmişti,onu da sattım. Diğerlerini severek giydim giyiyorum . Açık ayakkabı-sandaletlerde kendi nonu
bot ve çizmelerde 1 no büyük almanı tavsiye ederim. Kargo olarak da China post seçeneği en uygun fiyatlısı oluyor ;) Kaliteleri değişiyor açıkçası . Fotolardan da belli oluyor aslında kaliteleri,aynı fotoda görünen geliyor .

*ssdesignbutik dedi ki...

bende alışveriş yapmak istiyorum siteden baaklım nasıl olacak :D bir bakınıyam çok ciciler bu arada güle güle giy bir de kombin yap bize:D

Junkhead dedi ki...

Senemim sağol ;) Valla yap alışveriş,kargo dahil bile çok uyguna geliyor fiyatlar . Ama dikkat et dandik görünenlerden seçme aman :D

Haluk Mehmet Ak dedi ki...

Güle güle kullan ayakkabılarını. :)

Ben şu (http://www.wholesale-dress.net/noble-style-thick-heel-lacing-up-design-pu-boots-black-g1396238.html) botları alıcam. Normalde 39 giyiyorum, 39 mu 40 mu sipariş etsem bir türlü bilemedim ya. Botlarda 1 numara büyük alın demişsin ama..

Junkhead dedi ki...

Haluk Mehmet Ak, teşekkürler ;) Valla kapalı modellerde,özellikle bot-çizmelerded 1 no büyük alman daha iyi olur ama bu linktekinin sadece 35 nosu kalmış,dikkatinden kaçtı herhalde .

Junkhead dedi ki...

Geyiğini de yaptın,umarım eğlenmişsindir Haluk Mehmet Ak,her kimsen :)

Haluk Mehmet Ak dedi ki...

Kardeşinin hali hazırda açık olan google hesabını kullanan biriyim valla sadece. :)

iyi akşamlar. :)

Junkhead dedi ki...

Peki hadi iyi akşamlar :) 1 no büyük alırsın bot-çizme alacaksan da ;)

Yorum Gönder