04 Mayıs 2012

Vanilya Club mayıs kutusu

   Vanilya Club mayıs kutum dün elime ulaştı ;) İlk kez bu kutuda kullanacağım çok az ürün çıktı diyebilirim . Önce kutuya genel bir bakış atalım :




   Kutuda kullanacağım 2 ürün oldu malesef . Biri Bath&Body Works vücut losyonu,diğeri de tırnak stickerları ki onları da kullanır mıyım meçhul aslında :)) China Glaze oje çıkacak diye sevinmişken hevesim kursağımda kaldı ve hayatta asla sürmeyeceğim bir oje çıktı :( Altın rengini oldum olası sevmem,üstüne üstlük bir de pullu olunca amanıııın :/ Belki gelecek hediye çekilişlerime katarım artık onu da,napalım .. Alessandro dudak kalemi de benim için saçma oldu baya . Hiç dudak kalemi kullanmayan insanım :) Boya koruyucu şampuan ve saç kremini,saçlarımı boyadıktan sonra deneyebilirim . Bu ara boyayacağım zaten . Diğerleri de sample boy ürünler .. Oje konusuda zaten 4 seçenek varmış ve gele gele içlerinde en kullanmayacağım oje geldi bana :D Vanilya Club bu seçenekler konusunda daha dikkatli olursa sevinirim .Sonuçta her insan altın rengi pullu bir ojeyi sevmez,hatta nefret edebilir :/ Bir de Bath&Body Works'ten 30 hazirana kadar kullanabileceğimiz %10luk indirim çeki ile kozmetiksite.com dan China Glaze oje alışverişleri için %20 indirim kodu çıktı kutudan. Yakında İst.e gideceğim ve Bath&Body Works'e de girmek istiyordum . Kupon işime yarayacak umarım :) Ürün fotolarıyla son veriyorum bu posta da . Ayda 35 tl.ye ,lüks markaların deneme boy ürünleri evinize gelsin istiyorsanız Vanilya Club'a buradan üye olabilirsiniz ;)






5 yorum:

makeupwithstyle dedi ki...

Canımm yine aynı ürünler gelmiş bize :D B&BW losyonu kullan yahu o güzel, en kötü el kremi gibi kullanırsın :) Keşke sana farklı bir oje gelseydi tatlım yaa...bir de dudak kalemi yerine göz kalemi fln olsaymış keşke :/

Junkhead dedi ki...

Canımcım, en beğendiğim ürün B&BW losyon oldu zaten yazdım onu da görmemişin :)) Kokusu da çok hoşmuş . Göz kalemi gelseydi,ojem de bordo olan olsaydı aah neyse artık :D

makeupwithstyle dedi ki...

haa yok cnm okudum da "onu da kullanır mıyım meçhul" demişsin ya nail sticker'a demişsin, ben losyon içinde dedin sandım :D

Junkhead dedi ki...

Hee evet canım öyle anlaman doğal çünkü çoğul yazmışım :D

sevda s. dedi ki...

Ben o oceyi sevdim ama, keşke bana da ondan geleydi :) Bana hep farklı renkler gönderiyorlar canım :)

Yorum Gönder