31 Mayıs 2012

Taksim'de blogger buluşmamız :)


  İstanbul'a gelmişken bazı blogger arkadaşlarımla görüşmeden dönmek olmazdı :) Dün Aynadakikedi Ayşen ve Kavala Arzu ile buluştuk . Arzu'nun taze blogger şirin kızı Şimalcik de bizimleydi :) Çooook güzel bir gün geçirdik . Önce Ara Güler'in cafesi Cafe Ara'da oturduk ,laf lafı açtı .. Blog dedikoduları yaptık :P Güldük,fotolar çektik,MORjinal takılarımdan hediye ettim . Cafe keyfimizden sonra Beyoğlu İş Merkezi ve Terkos'a daldık :D Terkos'ta bazı ciciler aldım,daha sonra göstereceğim onları da diğer aldıklarımla beraber artık eve dönünce fotolar post yaparım hehehh :) Valla ben çok mutlu oluyorum böyle blogger arkadaşlarımla yüzyüze tanıştıkça . Tabi en önemlisi de anlaşmak .. 




Kızlara hediye ettiğim MORjinal yüzükler ve morlu olan da bendeniz Junkhead'in yüzüğü :))



   ve MORjinal modelleri Arzu,Ayşen ve Şimal :D 





   Bu da Ayşen'in MORjinal'den seçtiği Audrey Hepburn kolye :) Pek de yakıştı :))



   MORjinal ürünlerime daha fazla çeşit ,renk ve modelleriyle buradan ve buradan ulaşıp satın alabilirsiniz. Buradan da MORjinal facebook sayfama ve bana ulaşabilirsiniz arkadaşlar ;)

9 yorum:

Kepslok dedi ki...

ayy ne kadar güzelsiniz öyle şekerler...muhabbetiniz bol olsun cnm bloggerlarım benim...Sizi çok seviyorummm...

Junkhead dedi ki...

Kepslok :)) Teşekkürleeer ;) Senle de tanışırım umarım bir gün,ayrıca blogunu hala bekliyoruz aç artık aaaa :D

Kepslok dedi ki...

Ankaraya yolunuz düşerse beklerim cnm zevkle,ben bu ara pek bi yoğunum :)

makeupwithstyle dedi ki...

Muhteşemsiniz! bayıldım size, ben gelemedim canım ama bir daha ki sefere kesin geleceğim :D yaaa keşke aynı şehirde yaşıyor olsaydık :(

Junkhead dedi ki...

Canımcım teşekküüüür :)İnşallah görüşeceğiz senle de bir güün :-* Çok güzel oluyor böyle blogger buluşmaları yahu ..

MadamB Fashion dedi ki...

ohh ne güzel ne keyifli gözüküyorsunuz.
madambfashion.blogspot.com

sevda s. dedi ki...

Ne güzel bir gün olmuş, çok kıskandım :)

Junkhead dedi ki...

Sevdacım evet çok güzeldi :) Senle de görüşemedik valla,dönüyorum İzmirime bu akşam . O kadar da yakınmışız haa ..

mete han dedi ki...

Paylaşımlarınızın neredeyse hepsi bilgilendirici ve ilginç. Vip danışmanlık şirketi olarak teşekkür ederiz ve devamını dileriz.

Yorum Gönder