13 Mayıs 2012

Sizce hangi renk ? ;)

   Arkadaşlar ,geçen hafta Shoetek'ten aldığım siyah sandaletlerimi çok sevdim . Bu modelde de aklım kalacak gibi . Ama bej mi nar çiçeği mi renge karar veremiyorum :) Alacağım büyük ihtimal çünkü bu tarz topuklar acayip rahat benim için :D Hiç renkli ayakkabım olmadığı için nar çiçeği alsam mı diyorum canlı canlı ama sonra boşver diyorum neyle giyeceksin o rengi ve kafam beje gidiyor daha kombinlenebilir olduğundan . Hee buarada bej renkte bir ayakkabım da hiç yok :) Hepsi de siyah siyah siyah :D Siz ne diyorsunuz bir sorayım dedim ? ;)



14 yorum:

uzunincekivircikk dedi ki...

Ben de senin gibi düşünüyorum canım. Böyle kararsız kaldığım zamanlarda alacak olduğum şeyi daha rahat kombinleyip kombinleyemeyeceğime bakıyorum. o nedenle ben bej diyorum :)

Junkhead dedi ki...

Bej ayakkabım da hiç yok aslına bakarsan canım :D Hep siyah almışım herşeyle en güzel uyan renk siyah diye :)) Aslında bejin de siyahtan kalır yanı yok yani kombin konusunda ..

EZGİ dedi ki...

bir değişiklik yap bence hep siyah bej nereye kadar :) nar çiçeği rengini al düşünme derim ben :)

What's Next dedi ki...

seni biraz biraz tanıdıysam narçiçeğini giyme hevesin kısa sürer :) bej rengi diyorum ben! hem her şeyle çok rahat kombinlenir..

Junkhead dedi ki...

Eveeeet var mı arttıraaan ? :D 2 bej 1 nar çiçeği . Benim de gönlüm beje kayık :))

Edacım haklısın :D

pembelimonata dedi ki...

NARÇİÇEĞİ TABİ Kİ =))))

alice dedi ki...

bence bej bu modele daha çok yakışmış ben de bej diyorum =)

Junkhead dedi ki...

3 bej, 2 nar çiçeği oldu :)

Polishist dedi ki...

Ben aslında nar çiçeğini beğendim ama hem kombinleme açısından hemde seni nar çiçeğiyle düşününce değişik geldiğinden bejden yana kullanıyorum oyumu:)

makeupwithstyle dedi ki...

Canım mesela siyahta her renkle kombinlenir, bir tane de daha cesur bir parça olsun derim ben :) o nedenle nar çiçeği diyorum, bejin tonu biraz silik gibi geldi bana :)Ama nar çiçeğini alırsan da giymemezlik yapma sakın :P

Junkhead dedi ki...

Kızlaaaar ama çok kafam karıştı hiç yardımcı olmuyorsunuz aaa :D Napsam ne etseeem :)

NİMO =) dedi ki...

kesinlikle pudra krem olan ! :)

Junkhead dedi ki...

%99 krem olanı alacağım :D

Dilek dedi ki...

shoetek'ten narçiçeği bir ayakkabı aldım, renk süper ama bir türlü kombinleyemedim bir şeyle. o yüzden benim yanptığımı yapma diyor ve bej diyorum :D

Yorum Gönder