09 Mayıs 2012

Shoetek papuçlarım geldi :)


   Pzts. günü sipariş verdiğim ilk Shoetek ayakkabılarım bugün elime ulaştı . Sitesinde 7 iş günü içinde kargoya verildiğini okuyunca bir düşünmüştüm ama dün kargoya verilip bugün elimde oldular neyse ki :) Cuk oturdu ayağıma . Kendi numaramı aldım ,bir sorun yok . Aynı fotoda görüldüğü gibiler . Yan kısmı cırt cırtlı kapanıyor . Tek hoşuma gitmeyen şey,ön kısmını fazla açık yapmış olmaları . Parmakların bitimine kadar açık duruyor nerdeyse :S Neyse artık diyorum,önemli olan rahatlığı . Rahatlığı konusunda da dışarı giymeden pek bir yorum yapamam ama giyip odamda dolandım biraz, gayet iyi ;) Ben bunları aldıktan sonraki gün (dün) tekrar baktığımda bu model siyahın sadece 2 nosu kalmıştı . Vay be bu ne hız dedim iyi ki de gördüğüm an almışım ! :D











2 yorum:

EverthingWithMeddy dedi ki...

çok güzel olmuşlar canım güle güle kullanım :)

Junkhead dedi ki...

Teşekkürleeer ;)

Yorum Gönder