29 Mayıs 2012

Salı pazarından aldığım takılarım



    Bugün annem ve teyzemle salı pazarına gittik :) Çok seviyorum pazarlarda tezgahları deşmeyi ve ucuza güzel şeyler bulmayı :D (devrik cümle moduna devam:)) İst.e her geldiğimde mutlaka salı pazarına giderim . Teyzem sağolsun götürdü bugün bizi . Birkaç parça bluz da aldım,hepsi de çok hoşlar ama onları fotolayamadım . Bu 2 yüzük ve küpeleri de bayılarak aldım . Özellikle palyaço yüzüklere bittim ! Çok tatlı değiller mi amaaa ? Küpeleri de yüzükleri de 3,5 tl.den aldım ;) Biraz çocuksu parçalar ama napayım hoşuma gitti hehehh ..








11 yorum:

uzunincekivircikk dedi ki...

Süpermiş ya bayıldım güle güle kullan cicilerini :)

Junkhead dedi ki...

Sağol canımcıım :) Palyaçolar nası güzel di mi :D

uzunincekivircikk dedi ki...

Mükemmel :)) iyi günlerde kullan. Umarım buna benzer ciciler ben de bulurum :)

Junkhead dedi ki...

Sağol canım,sen de bulursun inş. :-*

mini minicik dedi ki...

cnm merhabalar bir blogta essence markasının mor jel eyeliner ını çok beğendiğini, türkiye de olsa filan yazmışsın.hemen haber vermek istedim sana... belki görmüşsündür ama ben yine de bu güzel haberi vermek istedim. essence markası artık gratis lerde satılmaya başlandı. bugün gördüm, fiyatları da gayet uygun... its beauty dekilere bu güzel haberi ver bence ;)))

sevgiler...

Junkhead dedi ki...

mini minicik, aaaa gerçekten miiii :) Ben daha birkaç gün önce girmiştim Gratis'e ama hiç görmedim . Valla süper haber sağol ;)

valki dedi ki...

palyaço yüzüklerden morşapkalı olandan bende de var junkçıım^^...kediş küpelere bayıldım hepsini şirin günlerde kullan^^

mini minicik dedi ki...

istanbulda bile her yere gelmemiş cnm zaten zmnla her yere gelicek dediler. 2 gün oldu geleli dedi görevli bayan. izmir e de gelir takipte ol derim... rica ederim ne demek:))

Junkhead dedi ki...

valkicim teşekkürleer ;) Çok hoşlar gerçekten :D

mini minicik,ben şuan İst.teyim aslında Gratis'e denk gelince bir bakayım madem :))

mini minicik dedi ki...

çok iyi olmuş ist da olman tam zmnına denk gelmiş;)) bak bakalım ;)

sevda s. dedi ki...

Yüzükler çok güzelmiş, Salı Pazarına en son ne zaman gittim acaba ? :)

Yorum Gönder