22 Mayıs 2012

Rengarenk espadril babetler Gezgo'da !



   Gezgo'ya yeni yaz modelleri eklenmeye devam ediyor ;) Bu sene tabanı hasır ayakkabılar çok revaçta . İster düz olsun ister topuklu .. Bu düz Espada babetler de tam yaz ruhuna uygun,cıvıl cıvıllar ve çok da rahat görünüyorlar. Saks mavisini çok beğendim ben :) 7 renk seçeneğiyle,fiyatları da çok uygun ! Sadece 54.99 tl. Buradan bu babetlere ulaşabilirsiniz . Gezgo'da 50 tl. ve üzeri kargolar ücretsiz ,ayrıca 365 gün değişim garantisi var !










6 yorum:

dofa dofa dedi ki...

canım önceki sayfaya gitmeye çalışınca google chrome engelliyor "www.aceshowbiz.com" sitesiyle alakalı bir bağlantı var sanırım o yüzden.

Junkhead dedi ki...

dofacım anlayamadım ne demek istediğini ? o siteyi bilmiyorum ne alaka yav alla allaaa .. :)

dofa dofa dedi ki...

"junkheadinpurpleland.blogspot.com sayfasında, kötü amaçlı yazılım dağıttığı bilinen www.aceshowbiz.com sitesine ait içerik var. Bu siteyi ziyaret ederseniz bilgisayarınıza virüs bulaşabilir.
Google, devam etmeniz halinde bilgisayarınıza yüklenebilecek kötü amaçlı yazılımlar tespit etti. Bu siteyi daha önce ziyaret ettiyseniz veya güvendiğiniz bir siteyse, bu kötü amaçlı yazılımlar siteye kısa bir süre içinde eklenmiş olabilir. Şu anda bu siteyi açmamanızı tavsiye ediyoruz. Yarın yeniden deneyebilirsiniz ya da başka bir siteye gitmeyi düşünebilirsiniz." diyor canım ben de anlamadımm. ://

Junkhead dedi ki...

Tamam canım ben anladım galiba :) Dün yaptığım postta eklediğim fotoların birinden dolayı olmuş herhalde . Bir kontrol edip kaldırayım o fotoyu hangisiyse du bakalım ..

Junkhead dedi ki...

Toptan sildim o postu :D Düzeldi şimdi canım ;)

dofa dofa dedi ki...

tamam canım ;) düzelmiş. :)

Yorum Gönder