21 Mayıs 2012

Loreal Caresse - 103 (Sweet berry)


  Bütün bloglarda Loreal'in bu seri rujlarından cart pembe olan renk tanıtıldı(Cheeky magenta idi kanımca) ,görmüşsünüzdür . Beni takmayan firmalardan biri daha Loreal olduğu için ruju kendim aldım bugün . Zaten bloglara yollanan renk de benim asla süremeyeceğim bir renkti,iyi ki de gelmedi diyorum :) Neyse arkadaşlaaar ... 19-20-21 mayısta Migros'larda cilt bakım ürünlerinde %50 indirim vardı . Bugün bir bakınayım diye girdim Migros'a ve Loreal-Maybelline ürünlerinde de %30 indirim olduğunu gördüm . Yine doğal ton rujlara baktım tabi psikopat gibi (nude ruj canavarınız Junkhead iş başındaydı:) Gözüme bu Loreal Caresseler de çarptı. 30 tl.den 20 tl.ye düşmüştü . Bu Sweet berry rengini elimde deneyip beğendim . Eve gelip sürünce de bari swatch da yapayım dedim,tanıtırım :) Rengi tam anlayamadım,değişik geldi biraz :D Pembemsi bir ton ama nasıl bir pembe tonu çözemedim . Şirin bir tonu var . Rujun ambalajı çok cici . Yapısını da beğendim . Hadi o zaman bakalım nasıl bir renkmiş buuu ;)







   Bunlar da kol ve dudakta swatchları ... Soldaki tek kat,sağdakini de 2-3 kat sürdüm ;)



11 yorum:

SÜSLÜ ve PEMBE DÜNYAM dedi ki...

Yalnız değilsin canım ben de o listeye dahilim :))Doğal tonlu rujları seviyorum.İndirimi kaçırmasak iyiymiş :))

Junkhead dedi ki...

Sağol canım ;) Belki devam eder indirim yav yolun düşerse bak Migroslara :) Ben de tesadüfen gördüm cilt bakım ürünlerine bakarken ..

uzunincekivircikk dedi ki...

gızzz yeter gari nude da nude ne etcen baken o kadar nude tonda ruju gariii :D
güle güle kullan yapısı çok güzelmiş o rujların ya. Loreal beni de takmıyor maalesef :P bloglarımız kötü olsa hadi diyeceğim ama hıııhh aman kendileri bilir :D

Junkhead dedi ki...

uzunincekivircikk, canım valla ben de bilmiyorum nolacak bu kadar nude ruj :D Ama hala kafamdaki nude e bulabilmiş değilim o Nivea rujumdan sonra :( Loreal bir ara beni takar gibi oldu ama sonra fos çıktı .

özge dedi ki...

canım çok yakışmış sıksık kullanmalısın bence bu ruju,çok beeğendim:)

Junkhead dedi ki...

Adaşım teşekküüür ;) Kullanacağım :D

makeupwithstyle dedi ki...

Canım güle güle kullan...onlar bize göndermezse biz alırız hıııh! Çok yakışmış bu ruj canım sana...ben de başka bir indirimde yakalayıp alırım artık :P

Aswang dedi ki...

oooyy bu renk sana çok yakışmış be kuzum! bayıldım bayıldım ♥

Junkhead dedi ki...

Sağolun canlaaar sevindirik oldum :D Yakıştı demek oleey :)))

joyvemoda dedi ki...

loreal beni de takmayan firmalardan.20 lralık ruju hsaplıyorlar.maillere dönmüyorlar falan filan.bende 401 numarasını aldım.çok güzel çok memnunum.bu renk te güzel denemiştim orda.öperim

Junkhead dedi ki...

joyvemoda, teşekkürler ;) Takmazlarsa takmasınlar valla biz parasında değiliz olayın zaten anlayan anlar ..

Yorum Gönder