07 Mayıs 2012

İlk Shoetek siparişim :)





   Bugün ilk Shoetek siparişimi verdim ve ayakkabılarıma kavuşmak için sabırsızlanıyorum ! Uzuuun zamandır aklımda olan bir modeldi bu ve hiçbir yerde istediğim topuk boyu-modelinde bulamıyordum :( Shoetek facebook sayfasından modelleri hep takipteydim olur da üretir alırım diye :) Bu topuk tarzında başka sandalet ürettiler geçen ay ama onun da siyah rengi yoktu . Kafayı takmıştım yani bu modellere . Face sayfalarından önerilerde de bulundum 1-2 kez bu tarz model üretin diye veee evet bir model daha üretmişler ! Yaklaşık 2 saat önce bu modelin siyah ve kremini facebook sayfalarında yayınladılar . Direk atladım ve aldım kaçırmamak için . Bir an önce gelse de denesem <3 Bu topuklar benim favori topuklarımdır :) Bu tarz modeller geçen yaz pek yoktu ve edinememiştim . Bu yaz çoğu firma üretmeye başladı neyse ki . Arka platform 10,5 ve ön platformu 5 cm. oleey ! :D Yani 5 cm.lik bir ayakkabı rahatlığında olacak . Hem günlük giyip rahat edeceğim,hem de boyum uzayacak :))












11 yorum:

justuntitled. dedi ki...

Güle güle giy :*

Junkhead dedi ki...

Sağol canımcım :-*

What's Next dedi ki...

ya çok güzellermiş! bana gelince de giysene dicem ama über rahat olmaları lazım yokuş aşağı-yukarı yürümece yapıcaz çünkü ;) güle güle kullaan :)

Junkhead dedi ki...

Edacım,sağol :)) Ben de düşündüm sana gelirken giymeyi ama du bakalım ne kadar rahat bi göreyim önce :D Biraz boyumu uzatmam lazım seninleyken hahaa :P

*ssdesignbutik dedi ki...

wu bebeğimm kocaman olacaksın bölee :D

Junkhead dedi ki...

Eveeeet hihihiii :D

fashionlove dedi ki...

shoetek süperdir :)

fashionlove dedi ki...

shoetek <3 bağımlılık yapar ;)

Junkhead dedi ki...

fashionlove, bakalım inş. memnun kalırım ayakkabım gelsin de :)

EverthingWithMeddy dedi ki...

çok güzellermiş :) gelince bi de giyip foto yükler misiiinnn ? :)

Junkhead dedi ki...

EverythingWithMeddy, teşekkürler ;) Elime ulaştıktan sonra da bir post yapacağım ,ayağımda da çekerim 1-2 foto :)

Yorum Gönder