03 Mayıs 2012

Gothic manicure with 3 nailpolishes

   
   İçimden böyle bir başlık atmak geldi neden bilmem :) Chissa-9u değiştirip bir atraksiyon yapmak istedim. 40 yılda bir böyle ilham geliyor farklı manikürler yapıyorum işte . Seneler önce daha çok uğraşırdım böyle desenlerle ama artık düz oje sever oldum ;) Chissa'yı Isabelle Dupont Magic Nails setindeki matlaştırıcı oje ile matlaştırıp,üzerine tırnak uçlarına Flormar nail art siyahıyla minik çizikler attım . Benim çok hoşuma gitti,tarzımı da yansıtan bir manikür oldu . Gothic bir havası var bana göre,o yüzden de "gothic manicure" diyesim geldi :D Keşke tırnaklarımda şöyle 1-2 hafta kalsa da bozulmasa aaahh ... Nasıl olmuş sizce dostlar ? 






   Matlaştırıcı oje ,Isabelle Dupont'un bu setinden ;) Seti Gratis'ten almıştım merak edenler varsa .







4 yorum:

makeupwithstyle dedi ki...

Canım çok hoş ve gerçekten gothic bir görünüm olmuş :D beğendim....

Junkhead dedi ki...

Canımcım teşekküür ;) Ben de çok sevdim valla .

Mercan dedi ki...

harika bir manikür olmuş çok beğendim takipteyim bana da beklerim :D
http://coralsfashion.blogspot.com/

Junkhead dedi ki...

Mercan,çok teşekkürler ;) Hoşgeldin bloguma,ben de geliyorum şimdi seninkine :)

Yorum Gönder