10 Mayıs 2012

Flormar Spring-Summer collection ojeler (ve yeni ojelerim:)


  
   Geçen gün ojesandığı arkadaşımın blogunda keşfettiğim Flormar'ın yeni koleksiyonundan 3 oje edindim bugün :) Post altındaki yorumlardan, standlara geldiğini öğrenince bir bakayım dedim . Tahminimce 9-10 renk var . Ağırlık mavi tonlarıydı . Koyu yeşil,mor,maviydi genel olarak .Benim aldığım Flormar standında 3.25 tl.idi fiyatları . Bunlar sadece Summer collection olarak değil de Spring-Summer collection olarak geçiyormuş. Oje kapaklarında öyle yazıyor . Yani tamamının yaz renkleri olmaması bundan dolayı demek ki ;) Ama bana göre hava hoş tabi açık renkleri kullanmadığım için . Tüm renkler hoşuma gitti ama içlerinde 1-2 tanesi normalde olan Flormar renklerindendi . Ben de mat mor,parlak canlı bir mavi ve değişik bir bordo-vişne çürüğü gibi 3 renk seçtim . Tasarımları çok güzel olmuş . Kapakların da ojeyle aynı renk olması süper ;) Bu ojeler dışında da Watsons'tan Golden Rose matte velvet lacivert ile Migros'tan Cecile'in çok farklı bir renk olduğunu düşündüğüm bir ojesini aldım . Golden Rose matte velvetlere bayıldığımı hep söylüyorum zaten . Bence yerli markaların ürettiği gelmiş geçmiş en harika ve değişik ojelerden ! Bende 5 rengi falan var,bir de bu rengini katayım dedim koleksiyona. Almadığım 2 rengi kaldı . Biri açık mavi,diğeri de cam göbeği gibi olan . Aslında cam göbeğini de alacaktım sonra bıraktım . Cecile ojenin rengi de çok ilginç geldi . Hiç bir markada görmediğim bir renk :)) Hepsini de çooook sevdim, canlarım benim !!! <3 :D İlk 4 foto flaşsız gün ışığında, gerisi flaşlı çekim .











5 yorum:

makeupwithstyle dedi ki...

Oje canavarı güle güle kullan <3

Junkhead dedi ki...

Sağol canım beniim :D

Ojesandığı dedi ki...

haha ne güzel bir olaya vesile olmuşum aferin bana yav :D Güle güle kullan cicilerini en yakın zamanda uygulamaya geç baby :D

j.d. dedi ki...

Ne güzel olmuş Flormar'ın yeni ojelerii :) Tırnaklarında duruşunu da yakın zamanda görmek isteriz ;))

Junkhead dedi ki...

Ojesandığı, canımcım evet valla çok güzel bir olaya vesile olduun :D Teşekküüür muckss !

j.d., evet ben de çok sevdim valla çok hoş ambalajları ;) Sürmeye başlayacağım sırayla :)

Yorum Gönder