21 Mayıs 2012

Flormar Spring&Summer collection - 449



   Bir diğer yeni koleksiyon Flormar rengi ile daha buradayım :) Ben bu rengi alırken vişne çürüğü gibi bir ton sanıyordum ama patlıcan moruymuş ki bu da çok iyi oldu :D Bu tonda morum yoktu yanlış hatırlamıyorsam . Çoook eski bir Elegant ojem vardı bu renge benzer,severdim de keratayı ama kapağı bozuldu sonra . Düzeltemedim de,çöpe gitti :( Bu renk ona benziyor . Sevdim tabi ki de :D 2 kat sürdüm . İlk 3 foto gün ışığında, gerisi flaşlı çekim .








10 yorum:

bakimliolmakasktir dedi ki...

bu serinin ojelerini çok merak ediyorum bu renkte çok güzelmiş

makeupwithstyle dedi ki...

Canım çok yakışmış bu renk sana <3 Bu tonları beyaz tenlilere çok yakıştırıyorum :)

Junkhead dedi ki...

bakimliolmakasktir, teşekkürler ;) Tavsiye ederim .

makeupwithstyle, sağol canımcım :) Sana da yakışır aynen ;) Ben de bayılıyorum bu tonlara ,bilirsin hehehh ..

bakimliolmakasktir dedi ki...

jevel gold diye yeni bir seri çıkardı flormar ojelerinden biri de şöyle http://bakimliolmakasktir.blogspot.com/2012/05/flormar-jevel-gold-452.html ben de onu tavsiye ederim eminim bayılacaksın :)

Junkhead dedi ki...

bakimliolmakasktir, ben de duydum bahsettiğin seriyi geçenlerde bir blogta sanırım . Sendeki ojenin rengi pek tarzım değil ama hoşmuş. Diğer 3 renk nasıldı peki ? Bugün de Flormar standının yanından geçtim ve ilk kez bakmadım birşey almayayım diye hehehh :D

bakimliolmakasktir dedi ki...

:D:D:D
diğer renklerden biri turuncu nar çiçeği rengi gibiydi diğeri de gümüş rengiydi ama mavi bi ışıltı vardı sanki o da bir hayli güzeldi baya bi bronz ürünler olmuş

simyaser dedi ki...

çok tarz bir renkmiş bu hiç dikkatimi çekmemişti ama sende görüp almış olacağım :) daha çok kışlık bir renk gibi sanki

Junkhead dedi ki...

simyaser, evet süper renk ;) Bana göre kışlık denen ojeler de yazlıktır,her mevsim sürerim ben koyu ojelerimi :D

dofa dofa dedi ki...

ne güzelmiş bu çok beğendim güle güle sür canım :*

Junkhead dedi ki...

dofacım sağol canım ;)

Yorum Gönder