14 Mayıs 2012

Flormar Spring&Summer collection - 440


   Birkaç gün önce, Flormar'ın yeni koleksiyonundan aldığım 3 ojeden birini seçtim bugün . İnsanın içini açan,capcanlı bir maviyi sürdüm ! :) Biraz Pastel ve Flormar'ın geçen yaz çok kullandığımız mavi ojelerine benziyor. (noları aklımda tutabilme gibi yeteneğim yok malesef) Tabi ki çok sevdim ! Tek katta da gayet iyiydi renk verişi ama benim içim rahat etmeyecekti 2.katı da sürmeden ve sürdüm ;) İlk 5 foto gün ışığında, diğer 3ü flaşlı çekim .










7 yorum:

justuntitled. dedi ki...

Tırnaklarının bu boyu muazzaammm!!! Çok yakışmış renk de :)

Sycorox dedi ki...

çok güzelmiş bunun rengi edinmek şart oldu şimdi :)

Junkhead dedi ki...

justuntitled., sağol yavrım ;) Biraz daha uzundu ama ojeyi sürmeden önce azıcıcık kısalttım . Zaten çok hızlı uzuyor keratalar :D

Sycorox, sağol canım ;) Bence de al mutlaka ,süper bir renk !

makeupwithstyle dedi ki...

Oyy çok yakışmış canım arkadaşıma...sana yakışmayan oje göremedik henüz zaten :*

Junkhead dedi ki...

Canım benim çook teşekküüür ;) Var yakışmayan ojeler yahu olmaz mıııı :D Bir açık yeşil oje sürmüştüm mesela geçen yaz , çok kötü durmuştu hiç unutmam :D Sonra hediye çekilişime katmıştım zati o ojeyi :))

What's Next dedi ki...

oh la laa, ama bu çok güzeel! :)

Junkhead dedi ki...

Eda, evet süpeeer süpper super ! :D

Yorum Gönder