29 Mayıs 2012

Fenerbahçe parkından kedi manzaraları :)


    Perşembe gününden beri İst.teyim a dostlar ... Geçen gün teyzemlerle Fenerbahçe parkına gittik . Hava da mis gibi günlük güneşlikti o gün :) İzmirimde zaten kısa kollularla geziyordum ama İst.te genelde hırkasız durmadım pek . O gün hırkayı ilk kez attım geldiğimden beri hehehh .. Neyseee işte dolandık ettik, tabi ki foto çekmeden de duramadım . Ben nedense elimde makina ile isem ve bu tarz park-bahçelerde geziyorsam gördüğüm kedileri fotolamadan duramıyorum :D Bunlar da o gün objektifime takılan yavrucuklar :)









    ... ve bu 2 kedi çok hoştu yahu :) Resmen birbirleriyle konuşuyorlardı . Bir karar verme aşamasında gibi halleri vardı :D Bizimkiler kavga edecek falan dedi ama ben "bunlar sevgililer, ayrılıyorlar " dedim :))) Konuşup bakışıyorlardı ciddi ciddi . Son fotoda ise artık yollarını ayırmış ayrılıyorlar "sen yoluna,ben yoluma" diyip :P






0 yorum:

Yorum Gönder