18 Mayıs 2012

Clarity holographic - 314



   Yine bir "oje sürmek istemedim,açık renk oje sürdüm" postuyla daha karşınızdayım :D Açık renk oje normalde sürmem bilirsiniz . Ama sürdüğüm zaman da tırnaklarımı boş görmektense sürmüş olmak için sürüyorum . (biliyorum garip bir cümle oldu) Bu benim sürdüğüm ilk Clarity marka oje . Leydi Kozmetik pakedimden çıkan ganimetlerden biriydi ;) Toplamda 4 Clarity oje çıkmıştı,bu en açık renk holografik olan . Pek yorum yapmayacağım bu oje hakkında . Renk gördüğünüz gibi . Tam olarak tanımlandıramıyorum . Bana sütlü kahve tonu gibi gelmişti ama anneme sorunca "yok değil" yanıtını aldım ,kafam karıştı :) Holografik etkisi anca flaşlı çekimlerde belirgin oldu . Hava halen kapalı olduğu için, gün ışığı çekimlerinde güneşi alamadım malesef :/ 3 kat sürdüm . Ojenin kıvamı ince olduğundan 3 kat zorlamadı . Kuruma süresi de fena değildi . Şimdi fotolara geçelim ...










4 yorum:

Dilek dedi ki...

açık renkleri sevmem ama bu hoşuma gitti. bence yakışmış :))

Junkhead dedi ki...

Dilek, teşekkürler :)

Meraba anneleer dedi ki...

Hoş görünüyor gerçekten. Ben ojelere bayılırım. Ama insanın okulu olunca her aklına estiğinde süremiyor böyle. O yüzden çok kıskanıyorum sizi. Şu okul bir bitsin, bende blog açacağım kendime, hıh! Ahaha. :D

Junkhead dedi ki...

Meraba anneleer, teşekkürler :))

Yorum Gönder