15 Mayıs 2012

Boyutlu boncuk boya ile bluz değiştirme (diy)

   


    Çok sevdiğim blogger arkadaşlarımdan ssdesignbutik Senemciğimin bir postundan fikir alarak ben de siyah bir bluzuma yazı yazdım :)) Senem bluzunun omuz kısımlarına puantiyeler yapmıştı altın ve gümüş renk boyaları kullanarak . Ben de söz yazayım dedim ve ortaya böyle birşey çıktı . Odamda duvarımda ve blogumda sağda yer alan Nietzsche'nin sözünü İng.ye çevrilmiş halini yazdım . Bu boyutlu boncuk boyalarını ben daha önce fimo takılarımın üstünde kullanırım diye almıştım 2 renk . Ama kullanmak nasip olmadı şimdiye kadar . Senem sayesinde işe yaramış oldu gümüş renk olan hehehh .. Bendeki boyaların markası Art Deco ve buradan almıştım . Başka renkleri de mevcut . Bunların ucu kalem tarzında olduğundan yazıyı yazması çok da zor olmadı ama tüpü bastırmaktan sağ elim iptaldi bir süre işim bittikten sonra :) Senem'in dediğine göre, bu boyayla işlem yaptığınız bluzu elde yıkayıp,tersten ütüleyince hiçbir sorun olmuyormuş . Siz boyutlu boyalardan edinip,düz bluzlarınıza hava katabilirsiniz. Ben yazı yazdım, siz de farklı şeyler düşünebilirsiniz ;) Nasıl olmuş sizce ?






6 yorum:

Madam Dö Gonç dedi ki...

Heey süper fikirmiş hele de benim gibi bir DIY delisi için :)
Eline sağlık canım :)

Junkhead dedi ki...

Madam Dö Gonç, sağol canım .Dene sen de mutlaka ;)

*ssdesignbutik dedi ki...

kuzummm morindrellam süper olmuş bende yazı yazıcam :) ben bir kaç tane daha örnek buldum onları da yapıp koyarım bakarız :) adamın eli kopuyor haklısın :D :D

Junkhead dedi ki...

Senemim teşekküüür ;) Evet yaaa bastır bastır elim fena ağrımıştı :D Bir tane de kot boyama diy im geliyor yakında hehehh :P Dene sen de başka şeyler bekliyoruuum :)

Sycorox dedi ki...

aaa çok güzel olmuş, bende bununla siyah kadife eldivenimi iskelet haline getirmiştim :)

Junkhead dedi ki...

Sycorox, sağol canım :)) Senin eldiven de güzel olmuştuur ;)

Yorum Gönder